Kako narediti računalnik Stick Slika Game

lahko Ustvarjanje Stick Figure igre za računalnik, bi bilo razmeroma preprosto s pravimi računalniških programov . Adobe Flash je eden izmed najboljših krajev, ter vzpostavila in spodbujala svoje palico zneske pred dajanjem v igri . Je enostaven za uporabo, in jih lahko shranite in naložite svoje palico zneske v desno v vaši igri z Game Maker program.Things se boste potrebovali
Adobe Flash
Game Maker
Proste Prikaži več navodil
1

Launch Adobe Flash in odpreti novo datoteko . Postavite velikost , ki jo želite vaše animacije , da je v polju lastnosti . Običajno 800 x 600 jedobra velikost za začetek. To ni premajhna in daje srednje do visoke resolucije področju delati. Nariši prvo palico številka na območju za risanje programa . To boprvi okvir .
2

Kliknite na gumb ” New Layer ” , da ustvarite novo plast za vaš časovni premici . Pri ustvarjanju novega sloja , to vpliva na elemente v plasti , vendar so druge plasti pa bodo še naprej vidni. Plasti lahko skrijete , če želite . Nariši drugo palico številka v območju za risanje. Obe številki se je treba na tem območju. Ta postopek ponovite za vsako plast sliko , ki jo želite animirati skozi program .
3

ločena plast se uporablja za nekadilce animiranih objektov v ozadju. Ime vsaka plast bi prišlo do zamenjave . Izberite plast za številko, ki jo želite narediti animirane. Pojdite na časovni premici in izberite okvir . Na primer : Če imate hitrost sličic 24 sličic na sekundo , in želite, da vaše palico številka , da se na zaslonu za 1 sekundo , nato pa pojdite na 24. okvirju na časovni premici . Z desno tipko miške kliknite in vstavite ključni okvir .
4

Uredite ključni okvir za tisto, kar želite, da vsak od okvirjev biti. Naj bo vse animacije preprost; za vsak premik , je potrebennov sloj . Z desno tipko miške kliknite plast med dvema ključnih okvirjev. Kliknite na gumb ” Ustvari Classic Tween . ”
5

ponovite korake za vsak premik , ki ga želite številke narediti . Plasti bo ohranil podatke ločeno , vendar pa bo igrala animacije v zaporedju gladko. Pojdite v meni nadzora in kliknite na gumb “Test Movie ” . Preverite, kje so ključni okviri , ki so bile narejene začetek in konec ter jih po potrebi nastavite.
6

Pojdite v meni “File” in kliknite ” Export Movie ” izbiro. Shranite animacije pod možnostjo swf datoteko. .
7

Launch Game Maker in uvoz . Swf datoteko na palico številka animacij. Uporabite intuitiven Game Maker vizualni vmesnik obrti igro featuring palico . Dodajte glasbo za ozadje , ohranjevalnik zbledi in zvočne učinke in prop podobe , ustvarjene v kateri koli program za urejanje grafike .

Dodaj odgovor