Stric Wiggily Pravila igre

Leta 1910 Howard R. Garis ustvarili nabor otroških zgodb za ” Newark Evening News” , ki je usmerjen na lik stric Wiggily ,temveč človek , kot kuncev . Stric Wiggily določena na velike pustolovščine , in leta 1916 , Milton Bradley obrnil svoje pustolovščine v družabne igre za majhne otroke. Čeprav je igra doživela spremembe načrta skozi leta , to je ostaloljubljeni in bogato ilustrirana družina igra, ki pomaga krepiti branje in kognitivne sposobnosti . Specifikacije

stric Wiggily jeklasična namizna igra , ki vključuje zložljiv igralno ploščo v izmeri približno 16 cm za 16 cm ; Štiri pisane igralne žetone , ki so replike strica Wiggily ; inniz igralne karte . Odvisno od tega, katerega leta je bila tvoja igra proizvedena , lahko imate dve vrsti kartic ali le en niz .
Cilj igre

Vsak igralec začne na začetku , ki je Uncle Wiggily dom . Deska jeklasična ” track ” , ki vključuje približno 100 presledke za zemljišča, na . Igralec ambles gor, dol in čez krov (gozd) in hmelja po mestih , kot so kurnik cluck cluck je , v Wibble Nestabilnost Duck Pond in Bow Wow Dog House . Prvi igralec, ki doseže pisarno dr Possum je zmaga igro . Stric Wiggily je namenjena otrokom, ki so med 4 in 8 let .
Kako Play

Igra je namenjena za 2-4 igralce. Shuffle kartice in postaviti jim obrnjena navzdol , in vsak igralec položi svojo figuro na začetku . Najmlajši otrok se ponavadi zahteva, da igrajo prvič , in on izbere prvo kartico in jo prebere naglas pred naslednjim navodilom na kartici. ( Mlajši otroci potrebujejo starejši otrok ali odraslih , ki jim pomagajo brati. ) Rabljena kartice so nameščeni z licem navzgor v zavreči kupu . (Če so nove kartice izčrpal, preden seigra zmagal , preurediti preživel krova in nadaljevanje predvajanja . ) Kartice vsebujejo pisna navodila za to, kako naj biigralec premakniti . Čeigralec napreduje naprej ali premika nazaj , je tudiustrezno predplačilo ali umik številko nad navodili za nastajajoče bralce napisal . Muhast kartice rime in lahko povzroči igralca storitinaslednje: ” Kam greš , ne vem ; Imate tri hmelja, ampak vzemi počasi , ” ” Resnično upam , da ne bo modra; Toda stric Wiggily mora vrniti dva ” ali”kartica to dobro ni pogosto videti ; ! Move strica Wiggily pred trinajst ” Igrajte napredek na levi .
Pastem in Rabbit Holes

Dva igralca ne morejo zasesti isti prostor , tako da, če ste zemljišč na prostor, ki ima en igralec je žeton , morate iti nazaj en prostor. Če ta prostor ima tudi drug igralec je žeton , nato pa se mora umakniti eno več prostora, dokler ne pridete do praznega prostora . Če ste dovolj srečni, da pristanejo na ” Rabbit Hole “, potem si zasluži priložnost, da pop ven na drugi strani zajčjo luknjo , več prostori naprej .
Zmaga

prvi igralec točno pristati na uradu dr oposum je zmaga. Na primer, če ste dva presledka stran od njegovega urada , morate pripraviti kartico, ki pospešuje vam posreduje dveh prostorov . Če rišete kartico, ki naroči, da se umaknejo ali iti v drug del sveta, potem morate slediti teh navodil.

Dodaj odgovor