Kako tekstura je zrakoplov FS2004 v GMAX

Microsoft Flight Simulator 2004:Century of Flight vključuje Wright Flyer , Ryan NYP ” Spirit of St Louis ,” Lockheed Vega inDC -3 . Flight Simulator franšize spodbuja njegovo skupnost za ustvarjanje novih letal , letališč in teksture . Flight Simulator 2004 prihaja v paketu z GMAX , orodjem za oblikovanje 3D . Z Microsofta 2004 SDK , lahko oblikujete novih letal ali pa ustvarite nove teksture za zgodovinske letal z Gmax.Things kar potrebujete
foto manipulacija programsko opremo
Proste Prikaži več navodil

1

prenesti in namestiti Microsoft Flight Simulator 2004 Software Developer Kit. Zip datoteka vsebuje tudi GMAX Gamepack SDK . Obremenitev , urejanje in spreminjanje teksture datotek v vašem foto opreme manipulacijo .
2

Restart GMAX in naložite neteksturiranim letalo. Pritisnite ” M” za začetek Material urednik. Kliknite na ” Novo ” poimenovanje prvo materialno črno. Spremenite razpršeno barvo swatch do R : 12 , G : 16 in B : 8 . Izberite prvi del modela , ki je črna in kliknite ” Apply”.
3

Izberite krila , uporabila ” ravninski UVW kartiranje ” izbrati pravo os in kliknite ” fit “. Ustvari novo teksturo z imenom ” krila “. Kliknite ” uporablja teksturo ” V zavihku razpršeno . Izberite ” WingsDifuse.jpg . ” Izberite zavihek in obremenitev Čvoruga in uporabljati ” WingsBump.jpg . ”
4

Izberitetrup uporablja ” ravninski UVW preslikavo ” enkrat . Ime novega materiala : trup – straneh. Dodaj razpršeno in bump teksture . Izberite ” 2- sided ” polje in se uporablja material za trup . Uporabljajo razpršeno in bump teksture za preostanek svojega modela . Shranite datoteko , ko končate.
5

Run ” MakeMDL ” Iz SDK in uvozite vaše letalo . To se kaže svoj ​​model v obliki Flight Simulator 2004. Izvozite vaše letalo v startni letališču .

Dodaj odgovor