Razlika med LITHO & Slika v Stamps

Žigi izžarevajo široko paleto oblikovanja , izvirnost , umetniške teme in nazaj zgodbe . Končni izdelek je lahko omamljanje in provokativen. Ta članek pojasnjuje razliko med dvema izmed najtežjih tiskarskih metod za delitev v končnem žigom . Vse se je začelo …
izraelski “Photo ” Stamp

“Tiskanje ” jenapačno ime , merjeno z današnjimi metodami računalniškega upodabljanja . Vse se je začelo z lesenimi bloki, klesanih z roko ; prej znana knjiga, ki se uporablja lesoreze je nastala sredi 15. stoletja. Do sredine 16. stoletja do poznih 1700 , so bile skoraj vse knjige prikazano iz bakrenih plošč . V začetku leta 1800 , Louis Daguerre in njegov partner , Joseph Niepce , ustvaril prvi fotografski postopek in je prvi kovinski gravure po fotografiji. Kasneje istega stoletja , uporaba “zaslon “, ki ga William Talbot v Angliji , ustvarja vzorce dot – še danes v uporabi – znan kot pol tonov . Z 1883 so komercialni zasloni pol tona v polnem zamahu v ZDA , in vse, ampak nadomesti lesoreze v procesu tiskanja . Pol tone barvno tiskanje sledi približno deset let kasneje , in je še vedno ena izmed najbolj pogostih barvno tiskanje procesov. Kasnejeproces fotografija sama posodila tudi za litografijo – znan kot foto- litografijo – ki je, za razliko od prejšnjih gravuro ali Photogravure procesov , omogoča tiskanje na velikih , trdnih površin. Končno, nastop offset dodal metodo hitrosti in fleksibilnosti , in nadomesti ” litografija ” , čeprav seizraz uporablja za oba postopka .
Foto proces
izraelski ” Litho ” Stamp

Glavna razlika med ” Photo” , ali Photogravure in ” LITHO “, ali litografijo , v filatelistični tisk – tako kot v drugih medijih – je v postopku , ne pakončnega izdelka . Razlike med tiskanih žigov so komaj opazne , razen v skrajni povečavi . Zgornja slika jeprimer tiskanje ” Photo ” ( Scott kataloga, # 146, Izrael) . Brez barve , bi vse , da bi ostala biti črne pike , ki prikazujejo vtise s fotografsko ploščo. Fotografija oblikovanja filtrira skozi sito in prenose na kovinsko ploščo . Postopek prekine prenos v miniaturne pik , ki je po kemični pranje , tvorijo depresije v plošči . Po črnila nanesemo na ploščo , potem obriše , črnila ostane le v poglobitvah . Ti prepojeni s tiskarsko barvo depresije tvorijo prvotno obliko ob nanosu na papirju . V njem jeprimarna razlika med obema procesoma .
Litho proces

Med litografija proces , papirja nikoli ne dotakne ploščo , ampak v moderni proces se prenese slika iz krožnika do gumijasto stanja ali valja gumo zajeti in znova transferjev papirja. To metodo, znano kot ofsetni tisk , izhaja iz uporabe mastno formulo , ki mu sledi pranju s kislino, da stenj stran črnilo iz območij, ki niso zajeti v mastnih snovi. Končni izdelek jesploščen , vendar ostrejšo sliko . Radio in telefon žig( Scott Katalog , # 250 , Izrael) , zgoraj jeprimer .
Podoben, vendar neSame

Razlika med dve žigi komaj zaznavne, če sploh , s prostim očesom . Dejansko obstajajo številne slike v filatelističnih katalogih , kjer so za žige izdajajo organi osveži in ponovno izda isti modeli let pozneje po kombiniranih uvrstitvi , ” Fotografija in LITHO . ” Vsak proces obsega več različnih metod , ki proizvajajo enak rezultat . Prefinjenost žig – izdajatelja ,modernost tiskarskih objektov inoblikovanje povzročiloizdajatelj želi doseči , so dejavniki, ki določajo, katere se uporablja postopek . Kljub temu , da žig zbiralec ,proces redko naredi razliko – . Razen kot sredstvo za prepoznavanje različnih vprašanj iste zasnove in apoena
Barva Zunaj Lines

Upoštevajte, da sta oba izmed gornjih slik v bistvu črno – on- ozadju ; multi- barvne štampiljke običajno zaposlujejo metode Photogravure . Ta proces omogoča večjo prožnost , da manipulira različnih barv in odtenkov , z uporabo črne barve z samo osnovni rdeči , rumeni in modri barvi .

Dodaj odgovor