Preberite, kako pisno šahovske poteze

standardizirati snemanje šahovskih iger moderne igralci uporabiti nekaj , znan kot ” algebrski zapis ” — sklop pravil, ki jasno opredeljujejo , kaj kosi so se preselili , in kje. Algebraična Zapis je oštevilčena z gibanj parih , z belo gibljejo prvi in ​​drugi črno . Ta tutorial kaže, kako brati šahovski zapis , ki ste hojo skozi kraljevi Gambit , tradicionalnega odprtja šah , čemur sledi Cunningham obrambo : ” . . . . . 1. e4 e5 2. f4 exf4 3 NF3 Be7 4 BC4 BH4 +” Navodila

1

ustanovil šahovnico , kot bi se zdelo na začetku igre . Obrnite ploščo , tako da so bele figure figure si obraz ( iz svojega vidika , bikvadrat na vašem desnem kotu ječrno z belo trdnjavo na njem ) ; če seodbor ni označeno , da so vodoravne linije ( “čine ” v šahu terminologiji ) z oznako 1-8 , z linije 1, ki vam je najbližji in 8. vrstici (vrstica , ki vsebuje črni kralj in kraljica ), pri čemer so najbolj oddaljeni , in vertikalni stebri ( ” datoteke” ), so označeni A – H , pri čemerso najbolj oddaljeni levi in Hnajdlje prav
2

premaknete belo kmeta v ” E ” datoteko dva kvadratka naprej . . Prvi korak v zapisu ( ” . 1. e4 e5 ” ) določa, dabeli kos ali figura konča na kvadratni E4 ; ker ni kos določena , jekmet premika .
3

Move črni kmeta v ” E ” datoteko dva kvadratka naprej . Premakniti 1 v zapisu vam pove, dačrni kos ali figura (spet ,lutka , saj ni kos določena) konča na kvadratni E5 ( ker ” E5 ” jedrugi od dveh algebrskih izjav v prvi vrstici zapisa . )
4

Preberite drugo linijo zapis : ” . f4 exf4 ” Bel kos ali kmet mora na koncu na kvadratni F4 ; premakniti lutka na ” F ” datoteko dva kvadratka naprej .
5

Take (zajem ) beli kmeta na f4 s črno kmeta na E5. Druga poteza v drugi vrstici , ” exf4 , ” določa, dačrna figura na “E” datoteki traja ( “x” )kmet trenutno sedi na F4. Nastavite premagal belega kmeta na stran.
6

Pick up beli vitez na ” G” datoteko in jo premakniti en kvadratni levo in dva do F3 . Prvi korak v tretji vrstici zapisa ( ” NF3 Be7 ” ) določa, dabeli vitez ( “N” ) preseli v F3 . To ovira gibanja črnega kmeta na ” F ” datoteko .
7

Move črni škofa na “F” eno datoteko kvadratni navzdol in eno levo. Zapis ” Be7 ” vam pove, da se premaknete na črno škofa ( ” B ” ), da E7 .
8.

Preberite četrti vrstici zapisa , ki vam pove , da se premaknete belo škofa kvadriral C4 . To storite tako, da belo škofa na “F” datoteko in jo premika tri kvadratke levo in tri gor. Zdaj, ker black poteza za prelomu določa, daškof konča na kvadratni H4 , premaknite črno škofa na “E” datoteko trije kvadratki dol in tri desno — to postavlja White kralja v šahu , ki ga je” + opozoriti “v zapisu.

Dodaj odgovor