Igralu igre

kompleti play prihajajo v različnih velikosti, oblik in materialov in imajo različne funkcije. Na primer , nekateri so izdelani iz lesa in imajo diapozitivov in lestve inprostor za opičjih barov. Drugo funkcijo območja z več gugalnice in skrivališča področjih , kot so predori in majhne prostore. Ali v parku ali v vašem dvorišču , lahko uporabite te funkcije za začetek predvajanja zastavljenih igre s svojim otrokom . Hide and Seek

Če tvoja igra nabor funkcij kotičkov – kot so majhne sobe, področij, skriti pod konstrukcijo in diapozitivov in opicah palice za enostavno Get- Away – lahko igrate skrivalnice in poiskati . So vsi otroci imenujejo varno mesto , kot bližnje drevo ali na igralu je ” pogonskega kolesa « in imenuje za azil . Azil hodi na mestu, kjer se ne more videti igrati komplet , pokriva oči in šteje 20 . Kot je šteje , ostali otroci skrili okrog in na play set. Potem, ko je štetje konča , ko išče za njih , s ciljem , da označite koža . V hiders poskušajo doseči varno mesto , preden so označili . Ko bo tam , so imuna na azil dotik. Koiskalec oznake je koža , se igra konča inotrok označile postaneazil v novi igri. Če bi vsi otroci, da bi na varno mesto , ne da bi se označila ,igra začne znova z isto azil.
Swing dirke

Če ima vaš play set dveh ali več gugalnice, potem lahko izpodbijajo otrok s časovno nihanje konkurence. Otroci sedijo v teku , in na vaš rek ” go “, začeli mahati naprej in nazaj , da pridobijo višino. Dovolite otrokom, da gugalnica v določenem časovnem obdobju , kot 10 minut , v katerih so otroci poskušajo swing tako visoke, kot lahko. Ko je preteklo 10 minut , identifikacijo otroka, ki je zavihtel najvišje. Če se več otrok kot nihanje , ki sodelujejo na tekmovanjih , ki jih lahko ima več krogov , in zmagovalci vsakem krogu lahko tekmujejo med seboj za določitev ” končni zmagovalec . ”
Tag

Tag jeklasična igra, ki se lahko igral skoraj kjerkoli, vključno z igro sklopov . Igranje na igralu omogoča večjo telesno dejavnost , izzivov in priložnosti za otroke odpravljanja težav , kot so določanje, katera pot jenajhitrejša pobegniti Tagger in po kateri poti bo upočasnila Tagger navzdol . Če želite začeti , imajo otroci imenuje ” označevalec ” med skupino . Ta otrok teče okrog v poskusu, da bi tag še enega otroka , tako da lahko odpovedal Tagger naslov. Vsi drugi otroci, poimenovan ” tekači “, skušajo izogniti Tagger , tako da ne dobijo označiti. Igra se nadaljuje po tem, ko jeigralec označujejo in potem, ko jenov označevalec dovoljeno za pet sekund, da gredo , preden poskušate poiskati tekačev . Skozi igro , igralci morajo slediti , in se izogniti , je označevalec , ki ga prosi druge igralce, bivališče ali vidi drugi se je označil .
Tečaj z ovirami Race

Ovira tečaji so zelo vsestranski, saj omogoča kateri koli del igralu , ki se vključijo v igri , in zahteva otroke vaditi svojo sposobnost, da obrne. Pred tekmo , otrokom pomaga določiti pot predmeta je , kot up lestvi , navzdol aparata padalstvo, en izlet po opica barih in dve vožnji navzdol spiralno tobogan , preden dosežejo drsno pol , ali ” domačo bazo “, ki signalizirajo konec seveda. Ko jeseveda nastavljena , otroci postavo in ima vsak otrok zagnati potek , časovni vsakega otroka, kot je ona gre . Potem ko so se vsi otroci odšli, ugotoviti, kdo je pretekel progonajhitreje. Ta otrok jezmagovalec .

Dodaj odgovor