Axis & Zavezniki Pravila igre

Axis in zaveznikov jestrategija, družabne igre , ki temelji na globalnem boju druge svetovne vojne . Medtem ko je podobno kot druge strateških iger , osi in zavezniki je bolj napredna kot večina. Beyond izvirni različici , so bolj specifične dodane nove tekme družini igre. To vključuje tudi različice s podnaslovom Evropo , Pacifik, Battle of the Bulge , Dan D in Guadalcanal . Pravila so v glavnemenake za vsako različico . Svetovni Powers

osi in zavezniki , obstaja pet glavnih svetovnih sil :Sovjetska zveza , Nemčija,Velika Britanija , Japonska inZdružene države Amerike . To je tudivrstni red igranja .
New Enote

Igra uporablja industrijske proizvodnje certifikatov ( IPS ) za nakup enot, kot so pehota , oklep , pomorskih sil in zrak enote. Te IPS se določi v višini industrijskih zmogljivostidržava ima .
Combat

boj med nasprotujočimi silami jeglavna sestavina v igri . Igralec napove boj proti potezo in napadov sovražnika potekala ozemlje. Oba igralca uporabljati moč svojih enotah , skupaj z kockami zvitkih ugotoviti, kdo zmaga na ozemlje .
Kockami Pravila

Rolls so opravili s šest -stranski die . Ko ještevilka manjša ali enaka vrednosti enote , je mnogozadetkov . Igralec odloči , kako distribuirati svoje smrtnih žrtev. Ta proces se nadaljuje, dokler se ne razkrojijo ena od sil ali napadalec umakne .
Drugi Gibanje

Po bitki , igralci opravljajo non – bojno akcijo. To vključuje gibanje ojačitev in letal za pristanek . Kateri koli od enot, kupljenih z IPCS na začetku prelomu so zdaj dani na krovu .

Dodaj odgovor