Ledolomilec igre igrati v skupini za mlade

Ledolomilec igre pomagajo člani mladinske skupine premagati nobene plahost ali strah in začnete počutiti , kot da so vsi del skupine . Igre lahko pomaga vsak član izvedeli več drug o drugem , in so dobili vsi smejali , da pomaga olajšati vse napetosti skupine. Ime igre

Ledolomilec ime igre pomagali člani skupine mladih učiti in zapomniti imena drug drugega , ki jih povezujejo med seboj z zanimivimi , humornimi dejstev . Na primer , v avtogram Bingo Game, organizatorji pripravljajo bingo kartice s trgi , ki imajo sličic o ljudeh v skupini. Vsak igralec dobi bingo kartice in pisalo , in morajo krožiti sobo prosi drugega člana mladinske skupine , ali ustrezajo opisu na bingo trgu . Če je tako ,član podpiše kartico drugi igralec na tem trgu . Na primer, čekvadrat pravi, da ” govori dva jezika , “igralec mora krožiti v sobo , dokler ne najde dvojezično predvajalnik za avtogram svojo vizitko . Prvi igralec , ki dobi pet podpisanih kvadratov v vrsti na svoj bingo kartice zmaga igro .
Fizikalne igre

Fizikalne igre pomagajo mladinske skupine prebiti led z zagotavljanjem šaljiv doživetje, kjer morajo člani sporočiti , deluje kot ekipa in reševati probleme skupaj . Na primer, v človekovem Knot ledolomilec , člani skupine mladih stojijo v krogu obrnjeni navzven, tako da so njihove hrbte proti drugim članom . Vsaka oseba, ki prvi dvigne levo roko , se obrne in se pridruži roke z nekom na drugi strani kroga. Ponovite postopek z desno roko , pazite se nihče v krogu drži za roko svojega side -by -side soseda . Skupina mladinski mora komunicirati in sodelovati, da ugotovimo, kako razvozlati vozel “človeški “, ne da bi poškodovali roke .

Osebna Fact igre

igre , ki razkrivajo osebni dejstva ali podrobnosti o drugih članov mladinske skupine pomagajo okrepiti skupinsko povezanost z omogočanjem vsak član za spoznavanje drugih. Na primer, v igri nikoli I Ever , člani skupine sedijo v krogu in vsaka oseba, ki ima do 10 prstov . Ob zavojem, vsaka oseba, ki pravi: ” Nikoli ki sem jih kdaj , ” ki ji sledi osebno dejstvo kotacijo na nekaj, česar še nisem storil . Na primer , bi lahko kdo rekel : “Nikoli se nisem nikoli odšel sky potapljanje. ” Drugi člani skupine morajo spusti en prst , če so opravili to dejavnost . Kdor ostane v igri s prsti dvignilnajdaljša zmaga igro .

Dodaj odgovor