Elektronske Dartboard igre

Po avtorju James Masters v svojem članku “Zgodovina pikado in druge koristne podatke , “prvi sklic igri pikada se pojavi v dveh revijah z dne 1819 Besedilu Puff in Dart , igra potrebnih igralcev v . uporabite Gorilnik na ogenj kopje v tarčo koncentričnih krogov. Igra pikada se je močno spremenil, odkar je v tej zgodnji različici , sedaj pa obstaja več različic igre . Elektronske dartboards zagotavljajo igralcem enostaven za uporabo sistema za točkovanje različnih pikadu iger. ” 301 ”

” 301 “, vsak igralec začne igro s 301 točkami inCilj igre je, da igralci znižati rezultat na 0 . Za vsako številko igralec udari , da skupno se odšteje od njenega celotnega rezultata . Na primer , če igralec udari dvojno 20 ,17 in2 ,skupaj 59 točk odstranimo iz njenega celotnega rezultatom . Če želite zmagati igro , mora ocena igralčeva točno 0 doseči. Torej, če imaigralec 17 točk, ostale pa morajo zadeti 17 ali dve ali tri številke , ki so enaka 17 , za zmago. Če igralec zadene več kot 17 točk v krogu , njena ocena ponastavi 17 .
” Kriket ”

Za razliko od ” 301 , “predmet ” kriket ” je za igralca, več točk kot njegov nasprotnik. Točkovanje v igri dosežemo s pritiskom številke 15 do 20 in bikov oči . Ko jeigralec udaril na številko ali bikov oči trikratni , se začne za točke vsakič, ko je hits to število kasneje ali preverite točke drugega bikov oči . Igralec lahko nadaljuje točkovanje na številko ali bikov oči , dokler njegov nasprotnik udari , da isto številko tri sam krat ali zadane tri bike – oči . Na tej točki, je ta del sveta velja za ” zaprte ” in nihče ne more gol na tem odseku več. Ko so vse številke in se biki – Oči je “zaprto “,igralec z največ točkami zmaga .
” Big Six «

Podobno košarka igra ” Horse “, ” Big Six « je potrebno igralce zadeti isto mesto na tarče , kot je njihov nasprotnik ne. Preden se igra začne , morajo igralci dogovoriti o tem, koliko “živi “, vsak igralec prejme preko potek igre. Ko ještevilo ” življenj ” dogovorjeno , mora igralec 1 zadeti samo en šest, nedvojno ali trojno rezultat , z enim od svojih prvih treh puščic . Čeigralec ne bo zadel eno samo šest so izgubili enega od svojih življenj . Čeigralec zadene uspešno enotno šest,naslednji puščicami metanje določa, katera številka mora biti njen nasprotnik udaril po njegovem naslednjem koraku. Igra se konča, ko en igralec izgubi vse svoje ” življenje . ”
” Killer ”

Vsak igralec začne igro , ki ga meče kopje na katero koli številko na krovu . Kar koli igralec udari postane njegov dodeljena številka ves preostali del igre , in ne dve igralci imajo lahko isto številko . Ko ima vsak igralec svoj ​​dodeljeno številko, ki se začneigra. Igralčev glavni cilj , ko se začneigra je udaril dvojni segment njegovo številko. Ko je to opravljeno , da igralec postane” morilec “. ” Morilec ” mogoče odpraviti eno od njegovih nasprotnikov “živi “, ki število med 6. do 14. glede na to , kar je bilo dogovorjeno pred tekmo , ki jo tepe svojo dodeljeno številko. Igralci izmenično metanje vsak na krovu tri pikado , inzadnji igralec z “življenje” Preostali zmag .

Dodaj odgovor