Attacktix Pravila

Igra Attacktix se igra s figuricami iz različnih lastnosti pop kulture , kot so ” Star Wars “, ” Transformers ” in ” Marvel Super Heroes ” . Vsaka akcija slika pride na bazo in dobi nastavite statistiko in posebne sposobnosti , ki se uporabljajo kot sredstvo za določitev rezultata bitkah proti drugim številk . Gibanje

Vsaka slika stoji na črno podlago . Na vrhu , sprednja bazeštevilka . To pomeni , kolikokratštevilka lahko premikate po vrsti. Premakne se določi z zvokom , ki tiktaka , kot ste roll sliko . Na primer, če imapodatek vrednost akcija pet, lahko ga premaknete naprej , dokler ne slišite pet klopov .
Napad

Vsak podatek lahko izvajate en fizični napad na njegov nasprotnik . Ta napad se izvaja različno, odvisno od vaše sliki . Če je vaša številka je Wolverine iz ” X- Men “, njegov napad vključuje vleče nazaj in sprostitev roko za parkljasto zamah . Če uporabljate Clonetrooper iz ” Vojne zvezd “, nato pa je njegov napad aktivira s pritiskom na gumb na svojo pištolo ustrelil energijsko eksplozijo .
Posebnimi pooblastili
< p> Posebna pooblastila se aktivira, ko sta izpolnjena dva pogoja . Prvi pogoj je, daobarvan okno na dnu baze obarva belo . Okno spreminja barvo , ko pride do tega , da vsak gib naključno in ne boste vedeli, barvo , dokler nislika poraženi . Drugi pogoj je, da je bilpodatek podrejo z napadom . Ko je prevrnil ,številka bo razkril svojo posebno moč , ki začne veljati , če jeokno bela . Ta pooblastila se lahko obudilapadla zaveznik ali uničiti nasprotnikovo figuro .
Učinki

Nekatere številke Attacktix imajo sposobnost, učinek, ki se aktivira na začetku bitke . To lahko dodate dodatne poteze ali napadov med ste na vrsti. Sposobnosti učinka so navedena na sliki v embalaži in ga je treba hraniti v primeru nasprotnik ne dvomi v Effect .
Zagon igre
< p> Če želite začeti igro , vsak od njiju igralci daje vrsto treh slikah , neposredno pred njimi in tri noge narazen iz podatkov nasprotnikovih . Vsak Številke imajo točkovno vrednost na sprednji strani osnove , ki se mora kombinirati z drugimi osebnosti enaka 100 ali drugo številko , ki jih igralci odločili . Morda imate dodatne podatke izven polja, ki pridejo , ko je bil še en poražen , dokler vrednost točke celotne moštvo ostaja v mejah .

kovanec za kramp kdo gre prvi. Prvi igralec potisne koli ali vseh njegovih slikah v katerokoli smer na bojišču do števila potez , dodeljenih s številkami . Lahko pa se odločite za napad ali dovoliti drugega igralca , da bi prišel na vrsto .
Napad in Victory

Če se boste odločili za napad na drugi strani pa lahko izberete katero koli dva izmed njegovih podatkih za bitko. Zavrti sliko za cilj in nato uporabite sliki je napad na nasprotnikovega sliki . Če sebrani številka podrli lahko sproži posebno moč , nato pa je treba odstraniti iz polja. Ponastaviti številke strelivo na začetku naslednjega odcepa . Igra se nadaljuje , dokler eden od igralcev izgubil vse svoje osebnosti v bitki.

Dodaj odgovor