Kaj jeDPS v Aion ?

V množično večigralsko spletno igro , ali MMORPG , Aion , ” DPS ” se nanaša na škodo na sekundo , dejansko razčlenitev , koliko škodelik počne vsak drugi v boju. DPS se razlikuje glede na razred, uroke in napade , ki se uporabljajo , opreme, navdušence in osebne strategije. Škoda Proizvodnja in DPS

Primerjava DPS rezultate lahko bolj natančno določiti škodo proizvodnje lika v primerjavi z dejavniki, kot je navedeno napada ali urok moč napada . DPS meri škodo proizvodnje lika , saj se dogaja v realnem času , za razliko od napada ali urok napad ocene, ki ocenjujejo le povprečno oceno za enega samega učinkovitega napada. Ker lahko velike količine škode prišlo v obdobju razpon od pičlimi nekaj sekund ,DPS Bonitetne ocene je bolj odražajo dejanske škode, ki poteka in se lahko uporablja za bolj natančno oceniti škodo proizvodnje v obdobju časa.

Vrste DPS

v Aion , DPS pojavlja v dveh osnovnih sort. Počil škoda se nanaša na škodo, obravnavala na sovražnika ali skupine v kratkem časovnem obdobju , in ponavadi udari zelo težko. Počil škoda se uporablja v primerih, ko je treba z nizkimi zdravje sovražnikhitro odpošlje , ampak dolge cooldowns da se razpoči škodo nepraktične v drugih primerih. Vztrajna DPS jeoblika konstantno , trajno škodo, ki nastane v daljšem časovnem obdobju. Utrpela škodo, lahko tudi visok , vendar je običajno ni tako visoka kot razpoči škodo. Vztrajna DPS dobro deluje proti ciljem z velikimi količinami zdravja, ki je potrebno več časa Whittle navzdol , saj bourok rack up velike količine škode v dolgem obdobju, je mogoče zagnati .
DPS in Vloga stranka

stranke , vsak igralec je idealna DPS spreminja glede na njeno vlogo , ki sodi v tri kategorije: tank , zdravilec in poškodbe trgovcu . Rezervoarji morajo združiti pozornost vzbujajoči poteze in pomembno DPS , naj izoblikujejo sovražnika sovražnosti , zdravilci pa morajo zmanjšati svoje DPS izhod , da bo poudarek na celjenje rezervoar in odvračala pozornost. Poškodbe trgovci ponavadi se zahteva le , da se ukvarjajo toliko škode, kot je mogoče, in pokosijo sovražnike , čeprav se v nekaterih situacijah je treba , se ukvarjajo škoda znakov skrbno zadavil svojo DPS , da sovražnika pozornost osredotočena na cisterni .

Alternativna Uporabe

DPS se nanaša na več kot le škodo na sekundo . Izraz se uporablja tudi kot okrajšava za sklicevanje na katerikoli znak , ki je zgrajen za poškodbe , ki se ukvarjajo in bi ustrezal to vlogo . DPS lahko preprosto nanaša tudi na škodo , še posebej, če daje navodila . Na primer , bo vodilnastranka z minimalnim časom s tipom verjetno usmerja vse, da se poškoduje šefa znak z besedami: ” DPS šef ” namesto ” škoda igralci napadejo šef. ”
< Br >

Dodaj odgovor