Chess Game Navodila

Po mnenju ZDA šahovske federacije ,partija šaha je star 1500 let . Šah jeigra mnogo pravil in strategij , vendar pa pravila, se lahko hitro naučili nekaj osnovnih navodil šah . Vsak igralec ima 16 kosov na začetku igre . Obvladali , kako se ti kosi premakniti prvi, in z nekaj časa in prakso boste začeli razvijati bolj napredne strategije za igro in zmago v igro šaha . Cilj

predmet šah je, da zajame vaš nasprotnik kralja . Manevriranje kosov , da se ugovarja, kralj v položaju Checkmate in stezmagovalec.
Pieces

Kralj je vaša najbolj dragocen kos , čeprav ima malo energije . Bil je sposoben , da se premaknete le en kvadratek v času , v katero koli smer . Zaščitite svoj kralj ves čas , da se prepreči dajanje v grozeče položaju

.Kraljica je vaša najmočnejša kos , skoraj tako dragoceno kot kralj . Ona se lahko premika toliko kvadratov , kot so odprte v vse smeri . Zaščitite svoje kraljica dobro , tudi če je treba žrtvovati drug kos v svojem mestu.

Trdnjava se lahko premika toliko prostorov , kot so odprta v obeh navpični ali vodoravni smeri . Trdnjava je znana tudi kot gradu in lahko preklopite mesta s kraljem en čas med igro. Razmislite o vašem trdnjavo , da bo naslednji v vrsti , ki ga je kraljica po pomembnosti .

Škof premika le diagonalno čez krov in lahko napreduje toliko kvadratov , v kateri ima prosto pot . On uvršča tik pod trdnjavo .

Knight premika v smeri “L” , bodisi do dveh in od enega kvadratnega ali čez dva in največ enega kvadratnega . Vitez delnice enaka vrednost s škofom in jeedini kos, ki lahko skok pred drugimi. On uvršča tik nad kmeta , vendar ne podcenjujte vrednost njegove edinstvene poti. Dobro načrtovano strategijo premakne viteških lahko težko za vaš nasprotnik predvideti.

Pawn šteje vsaj dragocena . Kmetje vnaprej eno polje naenkrat. Kmet lahko gremo naprej dveh prostorov samo med svojo prvo potezo. Kmet se premika naprej , temveč zajema diagonalno. Žrtvovati kmeta , da zajame kontrastni kos ali v obrambi bolj pomembnega enega , vendar ne pozabite , da jelutka , ki varno doseže drugi konec sveta napredoval v višjo uvrstitev kos .

Setup svet

Nastavite ploščo z uporabo ” bela je pravi ” pravilo , ki preprosto pomeni, da bi moral bititrg v desnem spodnjem kotu belo. Ustanovljen spodnjo vrstico z rooks na zunanjih vogalih . Postavite vitezi ob rooks , sledile so škofje , in kralj in kraljica v centru . Postavite kraljico na lastno barvo in kralja na njegovem nasprotna barvi. Izpolnite naslednjo vrstico s branijo figure .
Osnovna pravila

igralec kontrolo belih kosov premakne prva . Če jekralj v šahu , to pomeni, da bo kmalu ujeli . Igralec v šahu je treba premakniti v obrambi kralja . Čekralj ni v šahu , ampak vse mogoče poteza mu bo potekala v šahu , se igra konča v mrtvi točki . Ko je bilkralj postavi v položaj zajemanja in ni poteza , da bi ga rešil ,kralj je v Checkmate in njegov nasprotnik zmaga.

Dodaj odgovor