You Can Get Xbox Live z Satellite Internet

? Odkar debitant leta 2002, je Microsoft Xbox Live podprta le dosledne visoke hitrosti internetne povezave . To izključuje povsem brezžične formatov, kot so satelitski internet, ki je še vedno združljiva s storitvijo iger na srečo . Osnovne zahteve

Gaming spletu zahteva nemoteno povezavo za ohranitev igro prijetno. Zaostanek jenajvečji sovražnik online zabava , zato je Microsoft vztraja pri stabilnih povezav, ki omogočajo vsaj 256 Kbps v prenose in 64 Kbps v nalaganju na vseh časov . Vendar pahitrejebolje , in večina igralci zdaj strinjajo, da je potrebno, da bi bili konkurenčni vsaj 2 Mbps .
Wired vs Wireless

manj motenjpovezava izkušnje in manj podatkov za razdaljo mora potovati ,bolje je. Zato je popolnoma žično povezav sonajboljši, saj v trdni kabel iz stene na Xbox 360 . Vendar usmerjevalniki so sprejemljive, ker jevir še vedno žično .
Latence

fizična razdalja podatkov ima za potovanje od točke do točke , povzroči zamudo , znano kot latence ali stopnjo ping . Satellite Internet poskoči po vsem planetu in v vesolju , za razliko od kabelske in DSL , ki so vse kopenske . Kot rezultat, satelitski internet trpi zaradi velike latence , zaradi česar je neprimerna za igre na srečo .
Usklajenost

Satelitske povezave so tudi manj zanesljiva in dosledna kot druge vrste , saj podatki posredujejo na podlagi razpoložljivih satelitskih in izpostavljenosti. Tudi zmerno slabega vremena lahko povzroči popolno prekinitev . Poleg tega se satelitski pasovna širina je bolj redek kot se prenašajo s tal pasovne širine , kar je v neskladju storitve.
Bottom Line

Ljudje se odločijo satelitski internet na območjih, kjer je to edina možnost, in kot v zadnjem jarku prizadevanja , da bi dobili na spletu . Gaming ne izpolnjujejo teh meril in potrebuje zajetne , trdno povezavo do dela . Zato je Microsoft ne podpira satelit -vrsta povezave bi povzročila preveč povezane z živo Xbox težav , da ne omenjam veliko razburjena kupcev
Future možnost
.

Teoretično ni nič ustavljanja satelita od izpolnjevanja standardov Xbox Live, danih dovolj redundance in zanesljivost . Satelitske povezave z dovolj pasovne širine in nemoten dostop mogel delovati, če nimasistema Xbox Live , ne ” diskriminatorni ” proti njej. Vendar pa se je konec leta 2009 , to je v celoti akademsko.

Dodaj odgovor