Informacije o Carrom

Carrom jenamizna igra , ki združuje kombinacijo zračni hokej , frnikole in bazen. Igralna površina Carrom tabla je zelo gladka innapadalec je približno trikrat težji od kosov predmet , ki Carromdotik igro , ki zahteva veliko količino finese . Igralci morajo biti uravnoteženi tehnike upravnega odbora, ki potaplja posnetkov , vzpostavitev prihodnjih posnetkov in blokiranje strelov nasprotnikov , ki ustvarja izredno kompleksno paleto možnih iger . Board

Carrom je igral na zelo gladko in ravno leseno desko . Dve koncentrični krogi so zbrane v središču Carrom krovu . Na vsakem vogalu kvadratni plošči je majhna krožna žep , ki štrli navznoter na krovu , kot navzven kot bazen tabeli . Dve linije teče vzporedno drug proti robu plošče , s črto , ki je bližječemer je rob nekoliko debelejši kotdrugi . Ena napaka črta s puščico , ki izvira v bližini večjega sredinskega kroga , točke za vsak žep na krovu.
Pieces

Carrom se igral z majhnimi, okroglimi kosi lesa , imenovanih Ploščice . Na začetku Carrom igri je devet temne ali črne Ploščice , devet svetlobnih ali bele Ploščice in en rdeči disk imenujekraljica. Igralci uporabite gladko okrogel disk , kar je skoraj trikrat težji od običajnih Ploščice , ki se imenuje napadalec udaril Ploščice in jih potopi v žepih .
Setup

začetku Carrom igre , sematica nameščena na sredini plošče . Neposredno dotika kraljico , so tri luči in tri temne Ploščice postavi okoli rdečega diska v različnih barvah . Preostalih šest svetlobe in šest temni deli se nahajajo v drugi krog neposredno dotikaprvi. Drugi krog uporablja tudi različnih barvah . Oba krogi nato poravnani tako, da matica ,lahka kosa iz notranjega kroga inlahka kosa iz zunanjega kroga ležijo v skladu obrnjena proti sredini roba plošče nasproti strani igralca, ki gre prva .
vpadljivo

Ko igralec flicks ji Striker proti drugim Ploščice v poskusu , da se potopi strel , se imenujestavko . Pri dajanju Napadalec na krovu do stavke , moraigralec postaviti napadalec , tako da se dotakne obeh črt. Napadalec treba udari na tak način, da prečka sprednji osnovo ; Ne sme iti nazaj ali vodoravno. Napadalec lahko dotaknejo le kos, ki stoji za izhodiščem , potem ko jenapadalec enkrat prečkal izhodišča in igralčevo roka pa ne sme prečkati diagonalno neumne linije pri fotografiranju .
Cilj

niti igralec lahko zmaga igro Carrom , dokler eden od igralcev je zajela kraljico. Kraljica je zajet , koigralec žepi koli od njegovih lastnih kosovna vrsti , ko je v žepe kraljico . Čeigralec naredi matico , vendar ne potopi Ploščice na naslednji pa jematica vrne v sredino mize . Igralec zmaga Carrom igro s potopitvijo vse kose njeno barvo , vendar igralci lahko zmagamo le, ko jekraljica pokrita . Čeigralec zajema kraljico in potone vse svoje carromen kosov , potem ko prejme bonus točke, na koncu runde .

Dodaj odgovor