Enačba za merjenje Velocity

Velocity jehitrost predmeta v določeno smer . Obstaja več enačbe lahko uporabite za merjenje hitrosti , glede na razmere in informacije, ki so na voljo za vas. Ugotovite, ali jetelo pospešuje , in če je , ali jepospešek konstanten ali spremenljiv , da poskrbite, da boste izbrali pravo enačbo . Velocity

Velocity je podobna hitrosti , vendar z eno ključno razliko: To jevektorska količina , tako da mora smer upoštevati. Povprečna hitrost telesa je opredeljena kot premik tega predmeta , deljeno s časom pa se je , da se predmet premakne . Prostornina je preprostorazdaljapredmet premika v določeno smer . Enote hitrosti so metri na sekundo .
Objekt premika s konstantno hitrostjo

Če seobjekt giblje s konstantnim pospeškom , lahko izračuna svojo povprečno hitrost z deljenjem sprememba pomika v trenutku minilo : hitrost = [x ( končno) – x ( začetna ) ] /( sprememba časa ) . Če želite najti spremembe izpodriva , da koordinate končne pozicije ( ali razdalja , če delajo v eni dimenziji ) in odštejemo od koordinat v izhodiščni položaj . Na primer, če jeavto preselil 10 metrov v ravni liniji pri “x” smer v petih sekundah , bi imel hitrost 10/5 = 2 metra na sekundo .
< Br > object gibljejo s konstantnim pospeškom

Če jetelo pospešuje , lahko delate svojo povprečno hitrost na svoji celotni poti . Če želite to narediti , morate poznati svoje začetne in končne hitrosti . Predmeta je povprečna hitrost jevsota njegovih začetnih in končnih hitrosti , deljeno z 2 : Povprečna hitrost = [ v ( začetna ) + v ( končno) ] /2 . Na primer , če spustite žogo , tako da je njegova začetna hitrost je 0 in pade na tla s hitrostjo 4 metre na sekundo , njegova povprečna hitrost je 2 metra na sekundo .
Object s spremenljivo pospešek

Če je pospešek objekta je spreminjanje , jemalo bolj zapleteno za izračun njegove hitrosti . Spremenljivka pospešek se lahko izrazi kot polinomsko funkcijo — enačbe , ki vsebuje dodatne izraze , ki vsebujejo spremenljivke z indeksi večji od 1. Pri hitrosti , so dodatni pogoji , pomnožen s časom na potenco 2, 3 ali več. V najenostavnejšem primeru , hitrost = proti ( začetna ) + ( bx čas ) + ( čas cx kvadrat ) , kjer sta “b” in ” c”, konstante , ki določajo pospešek . Če veste, začetno hitrost ,pretečen čas in konstante , lahko delate objekta je povprečno hitrost .

Dodaj odgovor