Kako narediti svojo lastno Yoshi je otok Flash Levels

Številni oboževalci in kritiki menijo, “Super Mario World 2 : Island Yoshi je ” za Super Nintendo enega najboljših naslovov v dolgo teče Mario seriji Nintendo . Medtem ko je Nintendo poskušal podoživeti čarobno igro številnih časih , ponuja nadaljevanj in remakes za Game Boy Advance in drugih sistemov , apetit za ” otok Yoshi je ” slog zabave še vedno obstaja. Če želite ustvarjate lastne “otok Yoshi je ” otok vrednosti za Flash igro , boste morali ustvariti svoje “otok Yoshi je ” slog sprites in razviti igro in stopenj z Flash.Things boste potrebovali
Adobe CS4 Professional programska oprema

Prikaži več navodil

1

Nakup Adobe Flash CS5 Professional spletni strani Adobe ali vaš najljubši prodajalcu .
2

Namesti Flash pomočjo navodil , ki s programsko opremo .
3

Prenesite izvorno kodo za preprosta igra platformo na voljo od kirupa.com . Odpreti . FLA datoteko in jo ponovno shranite z naslovom vaši izbiri . To je vaš ” Island Yoshi je ” raven igre datoteka .
4

Uporabite Microsoft Paint ali drug program za urejanje grafike za ustvarjanje lastne Island sprites Yoshi je . Če ste lastnik izvirno kartušo , lahko uporabite Snes9x ali drugo programsko opremo za emulacijo izvleči sprites iz ROM podobe ” otoku Yoshi je . ” Uvoz teh sprites v vašem ” otoku Yoshi je ” raven igre datoteki.
5

Kraj gibanje in skakanje kodo pri vašem ” otoku Yoshi je ” igre . Odprite meni Dejanja za vaš Yoshi Vilenjak in prilepite naslednjo kodo , da bi Yoshi potezo :

onClipEvent ( load ) {

hitrost = 0 ;

maxmove = 15,

}

onClipEvent ( enterFrame ) {

if ( _root.dead ) {

this.gotoAndStop ( “mrtev” ) ;

} else {

hitrost * = 0,85 ;

če (hitrost > 0 ) {

dir = ” desno” ;

} else if (hitrost < 0 ) {

dir = ” levo” ;

}

if ( dir == ” desno” ) {

this._x + = hitrost ;

_root._x – = hitrost ;

}

if ( dir == “levi ” ) {

this._x + = hitrost ;

_root._x – = hitrost ;

}

if ( Key.isDown ( Key.LEFT ) ) {

if ( hitrost > ; – maxmove ) {

hitrost – ;

}

this.gotoAndStop ( ” rok ” ) ;

this._xscale = -100 ;

} else if ( Key.isDown ( Key.RIGHT ) ) {

if ( hitrost < maxmove ) {

hitrosti + + ;

}

this._xscale = 100 ;

this.gotoAndStop ( ” rok ” ) ;

}

if ( hitrost < 1 && hitrost > -1 && ! napadajo ) {

hitrost = 0 ;

this.gotoAndStop ( ” idle ” ) ;

}

}

}

prilepite naslednjo kodo dati težo v igri in omogočiti Yoshi , da skok :

if ( hitrost < 1 && hitrost > -1 && napadajo! ) {

vrtljajev = 0 ;

this.gotoAndStop ( ” idle ” ) ;

}

if (! Key.isDown ( Key.UP ) && skoki ) {

jumping = true ;

}

if ( konj ) {

this.gotoAndStop (» skok «) ;

this._y – = skok ;

jump – = 0,5 ;

if ( skok < 0 ) {

spadajo = true ;

}

če ( skok < -15) {

skok = -15 ;

}

}

Dodaj odgovor