Katere vrste igrač, otroci Starost 10-12 Like ?

Nakup zanimive igrače za 10 – je mogoče do 12 -letnih otrok jeizziv . To jestarostni razpon Strasno znana kot ” tweens ” in živijo do naslova . Dovolj mlada, da še vedno navdušen nad igračami , a dovolj, da si želijo več zahtevnih in zanimivih igralne izkušnje stari , ti pre- teens so dovolj srečni, da imajo nekaj odličnih možnosti, da izberejo , ko pridejo ven Igralo . Bakugan

Bakugan igrače skočila na sceno v letu 2008 kot posledica priljubljena japonska anime cartoon omrežja razstavi z istim imenom. Te številke majhno dejanje , se pretvorijo iz velikih frnikole in nato igral na kovinskih vrat kartice, ki jim omogočajo, da se zaskoči v pravilni obliki . Različne vrste Bakugan imajo različna pooblastila , sposobnosti in vejico . Priljubljena kot zbirateljski predmeti , igranja iger kosov in trgovanja frnikole , ta igrača linija ima tudi veliko dodatkov , vključno z kovčkov , strelci , družabne arenah in druge podatke .
Izvirni priročnik Bakugan Igra je bila razvita z Sega Toys in Spin Masters . V juniju 2010 je bilbeta elektronska različica igre sprosti . Zgodnje podatki kažejo, da so otroci navdušeni nad digitalnim Bakugan , kot so o igračah .
Snap Circuit Nastavi

vezja kompleti Snap so velikhit s starši Tweene saj so z otroki sami. Ta izobraževalna igrača omogoča, otroci delati na neskončno različnih elektronskih projektih . Z upoštevanjem podrobnih navodil in snapping skupaj barvno kodirane kosov , lahko igralci ustvarijo doorbells , ventilatorji, alarmov in svetilke in sodelujejo v številnih drugih elektronskih eksperimentov.
Vsak kos je označena z realnimi elektronskih grafik, simbolov in tehnologijo in navodili naučili, kaj kosi storiti in kako bi različne povezave v preprostem, razumljivem jeziku . Ker so vezja gredo skupaj samo z snap , ne spajkanje ali druga zapletena oprema je potrebna , da se naučijo , kako graditi in upravljati elektronsko vezje .
Mind Flex

Ta zanimiva igrača je bilo super vroče decembra 2010 z trgovin prodajajo od Mindflex takoj, ko so ga postavili na police . Futuristična igrače, ki uporabnikom omogoča, da s pomočjo svojih možganskih valov premakniti žogo skozi ovira seveda , še vednovelik hit .
Mindflex uporablja vrsto EEG tehnologijo za branje možganskih valov igralca, medtem ko se osredotoča na uporabo njegov um , da se premaknete predmet. Konkurenčni pogoji se lahko oblikujejo na stotine različnih načinov , da obstajajorazlične izzive za manevriranje .

Dodaj odgovor