Kako je Kinect drugačen od EyeToy

? Microsoftov Kinect in Sony EyeToy sta oba kamere , načrtovani za igralne konzole . V različnem obsegu , bodo lahko spremljali gibanje igralca in vključevanje tega v igranju , ne pa zgolj zanašati na tradicionalnih ročnih krmilnikov . Kinect jeprecej bolj sofisticiran sistem kot EyeToy indva razlikujejo na več pomembnih načinov . Podpora naprava

Kinect je narejen za in opornice,konzole Xbox 360 , del ” sedanje generacije ” od julij 2013 mogoče .opremo uporablja tudi računalnike Windows , kot je Microsoft izdal potrebnih gonilnikov in kodo za razvijalce . EyeToy , na drugi strani pa je bil zasnovan za PlayStation 2 , čeprav deluje tudi s sedanjo generacijo PlayStation 3 . Je naslednik ,oči , je posebej zasnovan za PS3. NitiEyeToy nitioči imajo posebno podporo za uporabo računalnika ; . Vendar pa si lahko prenesete voznikov tretjih oseb , da bi bodisi akt naprave kot spletno kamero in mikrofon
oprema

Kinect jesama naprava z dvema kamerama – eden za zajem slike , eno za poglobljeno dojemanje – in štirje mikrofoni za filtriranje hrup v ozadju . EyeToy in oči sta enoposteljne kamere z vgrajenim mikrofonom , ki lahko vpliva hrupa v ozadju in ne more razlikovati glasove. Medtem koEyeToy in oči soenake velikosti in oblike kot večina PC kamerami ,Kinect jeveliko širši pravokotne oblike in ima motorje , da se samodejno nagibate navzgor ali navzdol , da bi dobili najboljše osredotočenost na igralca.

Kontrolorji

Kinect ne potrebuje igralce, da uporabi katero koli obliko upravljavca in lahko namesto sprejema navodila samo od gibanja igralčeve . Eye ne zajema vhodne ukaze , ampak uporablja video predvajalnika ustvariti sliko na zaslonu mešanje resnično in zabava posnetkov. EyeToy lahko sprejema ukaze preko dveh neobveznih ročnih krmilnikov , ki oddajajo barvni sijaj in spremljali premike roke predvajalnika .
Depth Perception

uporaba dveh kamer pomeni Kinect lahko zazna , kako blizu ali daleč od zaslonaIgralec stoji , in s tem sledenje gibanja v treh dimenzijah . Eye in EyeToy spremljali le v dveh dimenzijah – gor in dol , levo in desno . To omejuje možnosti odprte za igro oblikovalci za premike sledenje in zožuje spekter možnih vhodnih ukazov .
Non – Gaming Uporabe

Xbox konzola vključuje podporo za nadzor Kinect izven igre na srečo. Na primer , lahko potegnete roko za premikanje po meniju , ali pa uporabite glasovne ukaze , da bi izbiro . PC podpora omogoča širok spekter uporabe tehnologije . Eye in EyeToy so omejeni s podporo za posebne igre, tako da jih ni mogoče uporabiti za nadzor menijev ali druge aplikacije konzol .

Dodaj odgovor