Kako začeti z okvirom za razvojno PopCap igre

. Če pripravljeni, da poskusite svojo roko na izdelavo video iger za PC in da svoje bogastvo v Casual Games trgu ,PopCap Games Framework jeodličen kraj za začetek < br />
To jedokazano , zrel in dobro preizkušen okvir, ki lahko utemelji svojo novo igro naprej. Getting vaše razvojno okolje , ustanovljen je prvi step.Things kar potrebujete
Visual Studio C + + Express, 2003 ali 2005
PopCaps igre okviru razvojnega
DirectX SDK
idejo za igro

Prikaži več navodil

1

Prenos in izvleček okvir razvoja igre PopCap je od https://developer.popcap.com
2

ustvariti nov prazen projekt Win32

3

Dodajte PopCap okvirni projekt za vaše rešitve

to storite tako, da greste na File – . > Dodaj … – > Obstoječi projekt …

izberite svojo PopCap okvirnega imenik in obremenitev projekt pod : Vir /sexyappframework /SexyAppBase.vcproj
4

Dodaj odvisnosti knjižnice: winmm.lib in Wsock32 . lib

– . desno tipko miške kliknite projekt in izberite Properties br – sprememba konfiguracije za ” vse oblike ”
– Pod Povezivač – > Vhod – > Dodatne Odvisnosti dodati :
winmm.lib wsock32.lib
– ne zaprete pogovorno okno . Uporabljali ga boste v naslednjem koraku
5

Dodaj SexyAppFramework imeniku izvorne kode PopCap za vaš vključujejo pot

– . . Pod C + + – > Splošno – > Dodatne Vključi Imeniki dodati pot do PopCap okvirnega imeniku izvorne kode .
6

Dodaj na DirectX vključujejo in lib imenikov za vaše razvojno okolje . Okvir mora biti sposoben , da bi našli to

– . Izberite Orodja – > Možnosti …
– Pojdi na projekte in rešitve – > VC + + Imeniki br – Dodaj pot do vašega DirectX vključuje imenik na Vključi datoteke oddelku
– Dodaj pot do DirectX lib v

Dodaj odgovor