Igre za igranje na Mystery Kampi

Intrigue in preiskave, so potrebe za vsako skrivnost kampa izkušenj. Lahko vključitev teh vidikov v različicah skoraj vsako gledališče Improv igri . Z igranjem naslednje igre bodo avtodomi Brus sposobnosti opazovanja in zaznavanja , medtem ko zagotavlja skrivnostno zabavno , da gredo skupaj s tradicionalno kampa izkušenj. Te detektivske – tematske igre dobro vključiti v širši skrivnost kampa izkušenj. Kdo je ? Kaj ? Kdaj? Kjer je ? Zakaj ?

Kdo , kaj, kdaj , kje, zakaj , ali W5 potrebuje ekipo avtodomov pripravi naključnih znakov (kdo ) , parcela (kaj ) , časovno obdobje ( ko ) , lokacijo (kjer ) in motivacija znakov ( zakaj) iz klobuka . To naključno žrebanje bo odražalo v lihih in intelektualno zahtevnih kombinacij , ki jih morajo avtodomi delajo skupaj, da se razvije v skrivnost sceni opravlja za svoje kolege avtodome .

Na primer, lahkonaključno žrebanje za posledico v zgodbi, ki mora vsebovati tatovi sajenje vrt med drugo svetovno vojno na kanu , da uniči svet. Če želite dodati težavnostno stopnjo in možnost konkurence na igro , izziv avtodomi prišli do skrivnosti , ki bo štor druge ekipe . Kar ekipa ustvarja skrivnost, ki je ni mogoče rešiti , ali ima največjo količino časa, ki jih je treba rešiti , zmaga

kaj se preselite . ? S različne

Testirajte odpoklica sposobnosti in pooblastila opazovanja kampistov saj preuči minutne spremembe v vsakim drugim preselite nastopov . Dve avtodomi obleko v kostume in pribor iz predvidenega garderobo . Po skrbno opazovanje seboj dve minuti , so avtodomi nato pa spet nazaj in spremeni pet elementov kostumih dodajanjem, umikom ali prestavljanjem predmetov. Igralci so nato izmenično ugibati , ki so bili spremenjeni elementi . Igralec z največ pravilnimi ugibanja zmaga
Crime & Criminal

kompleksna twist na & ldquo ; . Kaj preselite ? Drugače & rdquo ; Odpoklic igre igral v skupinah , Crime & Criminal izziva ekipe kostumih avtodome uprizoriti človeške slike, ki pripovedujejo zgodbe o skrivnosti za njihove nasprotnike opazovati. Kapetan ekipe služi kot pripovedovalca , nastavitev faze, ki jo delijo zgodbo njena ekipa se je razvila , koekipa pomakne v položaj in zamrzne kot naravni velikosti še vedno življenje . Nasprotna ekipa ima dve minuti se sprehaja med njihovimi zamrznjenimi konkurenti , da absorbirajo podrobnosti prizora . Nasprotna ekipa zapusti kottableau ponovno uprizorili , da zajame druge zamrznjene trenutek , samo potem, ko je bilo storjeno kaznivo dejanje v postopno sceni . Nasprotna ekipa vrne na sprehod med njihovimi zamrznjenimi nasprotnikov ugotoviti, kaj je bilo kaznivo dejanje storjeno in kdo ga storila .

Na primer,avtodom nosila ogrlico diamant v prvem tableau . V drugem,ogrlico diamant ni več okrog vratu , vendar nekoliko štrli iz žepa drugo prikolico . Ekipa, ki rešuje kriminalu in lovi kriminalca v najkrajšem možnem času zmaga.

Dodaj odgovor