Kako Run Urban Dungeons in Dragons akcije

Medtem ko jepero in papir igro vlog Dungeons in Dragons tradicionalno misli kot igri, ki poteka skoraj izključno v temnih podzemnih templjih ali starodavnih razbili trdnjav , ni nobenega razloga , zakajpoln kampanja ne more potekati samo v enem mestu . Urbana akcija trajaveliko več gospodarja in priprave kot povprečen seji , lahko pa je tudi veliko bolj zabavno in daje veliko več možnosti za igranje vlog , kot tudi da prav tako zahtevna in potencialno smrtonosne za znake kotboj težka , ječa – Juriš vrste divjadi . Navodila

1

Natisnite ali ročno potegniti splošne zemljevide mesta ali zemljevide posameznih delih mesta, ki se bodo znaki preživela večino svojega časa , preden se igra začne . Če so odseki karti , ki jih potrebujete , da označite za posebne lokacije ali dogodke , vendar ne želite, da se igralci vedeti , simboli ali številke uporabe in imajo ” goljufija list ” z predstavljata ključ simbolov.
2.

Razdelaj celotno mesto v manjših okrožij , ki imajo podobne lokacije ali ljudi , tako , da so znaki splošno predstavo o tem, kje bi morali iti , da bi našli posebno vrsto osebe , postavko ali storitve. Večina trgovcev bo verjetno zbrali na istem območju , medtem ko bodo plemiči in bogati idle v zelo drugačnem mestu kot kmetje in berači .
3

Pripravite polni statistiko posebne vrste ljudi in so jim pripravljeni za vsak slučaj igralci poskušali sodelovati z nekom , ki ga niso pričakovali , da jih. Medtem ko ne boste potrebovali več sto naključnih stat blokov , to jedobro pravilo palca , da bi enega za vsako glavno vrsto non- predvajalnik značajastranka je verjetno, da naletijo , kot enega za trgovca ,plemenita , commoner ,policist mesto ,plačanec ,gostilničar , in tako naprej .
4

Flesh iz glavne drugimi liki in prišli do svoje pretekle zgodbe, poravnavami in splošnih navad . V mestnem kampanje se bodo ljudje, ki so igralci izpolnjujejo veliko bolj pomembno kot v hack -and- slash sejo , zato morate biti pripravljeni , da pravilno vlog igrajo , kako bi vsaka določena oseba deluje , ko so igralci govoriti z njimi .

5

design osnovno strukturo in prišli do pomembnih članov glavnih skupin elektrarn v mestu, kije igralec bo preživljajo svoj ​​čas noter vsako mesto bi bilo navoljo vsaj nekakšne mestne straže ali milica skupaj z upravnega organa neke vrste , tudi če je samo en župan ali starejši . Večina mest se bodo tudi druge organizacije , ki lahko vplivajo , kot so tatovi ceha , trgovsko združenje, čarovnikov Cabal in templjev različnih božanstev .
6

Počakamo, da se igralci zgraditi ugled v mestu , ali je to dobro ali slabo, saj preživijo več časa tam . Drugi ljudje v mestu je treba omeniti svoja dejanja ali morda jih prepoznamo na pogled . Če so shranjene mesto kot pobesnelo zmaja ali vdrla silo githyanki vitezov bi potem govorilo kot heroji , če pa so znani kot mesto pijancev in so bili večkrat v zaporu zaradi kraje , potem bi lahko postala umazana mesta je malo skrivnost, da nihče ne želi spustiti ven .
7

Praha nekaj časa v avanturo za kratko pohodu iz mesta ali pa v različne dele mesta, ki jih igralec ne bi običajno vzrok iti. Kampanja lahko postane dolgočasno za igralce brez sorte, da začinilo stvari , tako da dodate na razlog za znake za raziskovanje bližnje divjino , si trek na drugo mesto za dobave , raziskati čudne zvoke , ki prihajajo iz kanalizacije , ali morda celo srečal z lokalno baron v svojem gradu .
8

Craft močno avanturo kljuko , ki bodo ohranile dejanje osredotočen na mestu , če ste kar svoj ​​avanturo namesto z vnaprej natisnjeno eno . Igralci se ne sme nikoli spraševal , zakaj bodo bivali v mestu , kot bi moral biti tempo avanturo da jim teče iz ene točke interesa na drugo znotraj meja mesta .

Dodaj odgovor