Kako se igra z Python

Python jejezik igralništvo , ki je bil zasnovan za različne namene, od katerih je ena za ustvarjanje iger . Morate prenesti programa Python iz Python programskem jeziku mestu . PyGame modul, ki ponuja širok izbor programskih orodij , ki vam pomaga ustvariti igro , je prav tako treba prenesti. Osnovno razumevanje Python programiranja je potrebno pred začetkom . Navodila

1

Download Python programski jezik IDE in PyGame modul od svojih spletnih straneh . Odprite namestitveni program programskega jezika in ga zaženite. Ga namestite na namestitveno področju neplačila.
2

Open ” Python IDE ” iz menija Start. Izberite “File” gumb v zgornjem meniju in nato izberite ” Novo okno . ” Shrani datoteko kot ” Ping.py. ” Vrsta ” uvozne os , sys “, ki mu sledi presledek .
3

Type “uvoz pygame “, ki ji sledi presledek in nato “iz pygame.locals uvoziti. ” Pritisnite “Enter” dvakrat in vnesite ” zaslon = pygame.display.set_mode ( ( 640480 ) )” in zaženiteprogram za uvoz lovske ukazi PyGame in izložbe igro.
4

Ustvari svoje slike igra narave , ki jih vnesete spremembo te kode . Tip ” CHARACTER_WIDTH = 20″ ustvariti lik, ki je 20 slikovnih pik . Vhodpravo ime znak , da se ” značaj. ” Pritisnite “Enter” ustvariti novo linijo programiranja. Ustvarite višino , tako da vnesete isto linijo kodiranja z zamenjavo ” širina” z “višina ” in spreminjanjem števila bi odražala različno višino .
5

Type ” p1Character = pygame.Shape ( x , y , CHARACTER_WIDTH , CHARACTER_HEIGHT . “Zamenjaj” Shape ” z obliko , ki jo želite uporabiti iz baze PyGame . zamenjajte ” X, Y ” usklajuje z dejanskim oštevilčenih koordinate , kamor želite znak izvira.
6

Ustvarite svoj značaj in barvo zaslona z vnosom ” CHARACTER_COLOR = pygame.color.Color ( ” barva ” )” ter ” SCREEN_COLOR = pygame.color.Color ( ” barve ” ). ” Spremeni ” barve ” v vsakem oklepaju na navedite barvo , ki jo želite uporabiti za vaš značaj in zaslona.
7

program sovražniki, ki jih tipkanje ” enemySpeedX = 1″ in ” enemySpeedY = 1″ . Vhod ime sovražnika namesto besede ” sovražnika ” v vsakem kraju samem in določiti glede na hitrost , kar želite. ustvariti obliko , ki jih tipkanje ” ENEMY_COLOR = pygame.color.Color ( ” barva ” ) in nato” sovražnik = pygame.Shape ( x , y, širina, višina ) . “Spremeniprimerno besede do vhoda svoje vrednosti.
8

Ustvarite svojo igro na svetu z uporabo enakih metod programiranja , da pripravi oblike, kot so ceste, pravokotnikov in drugih ovir .
9

Dodaj zaznavanje trkov za vsako od vaših predmetov , vključno z rezultati trčenju. Na primer , programiranje znakov smrt po trku s sovražnikom . Tip “, če enemy.collidetect ( znak) : . Uničiti znak ”
10

program za odkrivanje trkov med svojim značajem in meja ter svoje sovražnike in meje , ki jih tipkanje “, če character.colliderect (meja ) : characterSpeedY = characterSpeedY * 0 “. Ta preprečuje, da bi vaš lik prehajale prek meje . Ta postopek ponovite s svojim sovražnikom .
11

Ustvari gibanje za vaš značaj s programiranjem vhodne podatke , kot so ” če bi ostalo arrow pritisnili characterSpeedX = 2 . ” To bo premikanje vaš lik na desno na hitrost dveh pik na sekundo . Programpreostanek svojega puščicami na enak način.
12

Nadaljuj vnašanjem podatkov , dokler ste končali s svojim programom . Tip ” pygame.display.flip ( )” na začetku vašega programa za pripravo grafike za vašo igro . Pritisnite tipko ” F5 “, da vodijo svojo igro .
13

igrati igro , da bi našli morebitne pomanjkljivosti , kot so nasprotniki ne uničuje naravo ali prečkajo meje. Popraviti napake v kodiranje in Replay igro , dokler se ne zažene pravilno.

Dodaj odgovor