Kamp igre za fante

Kamp jevznemirljivo priložnost za otroke, da spoznaš nove prijatelje in razvoj novih znanj in spretnosti. Voditi tabor zabavno in zanimivo bi bilo avtodomi sodelovati v aktivnih iger. Igre se lahko uporablja kot led breaker na začetku tabora za otroke , da se spoznajo med seboj ali celotnem poteku dneva. Resnica in Lie

lahko ta igra se uporablja kot ice breaker igro . Fantje bodo stojijo v krogu in deček bo izvoljen , da pridejo naprej in povedal dve resničnih dejstev o sebi in eno laž. Preostali del skupine, ki bodo razpravljali o dejstvih , ki so resnične in ki mislijo, da jelaž . Po razpravi , boskupina, ki napove Dejstvo jelaž in pojasnil, zakaj so mislili , da je . Vodjatabora bo povedal skupino , ali so prav ali narobe, in še en fant bo izvoljen povedati dvoje resnic in eno laž , dokler je imel vsakdo v skupini vrsti.
Orbit Game

Split fante v dve skupini . Ena skupina se bo ležal na tleh v krogu s svojimi čevlji off, z njihovimi glavami proti sredini in njihovimi nogami v zraku . Druga skupina bo tvori krog okoli skupini na tleh . En fant iz skupine stoje bodo imeli žogo in jo bo vrgel žogo na tla , ali pa poda do stalnega skupini. Cilj igre je obdržati žogo v zraku čim dlje ; fantje na tleh bodo morali uporabiti svoje noge , medtem ko so fantje stoje uporabljate samo svoje roke ( ki jih ne more zagrabiti žogo ) . Preklopite položaje v skupini po več poskusih .
Pac Man

Igra bi bilo dobro igral v telovadnici ali na območjih, naslikanih linij, in je idealen za manjše skupine (pet ali sedem fantov ). Ena skupina fantov bo izvoljen kot duhovi in ostali bodo Pac Men . Duhovi morajo loviti druge fante okoli, vendar sta obe skupini mora ostati na progah . Koduh Oznake fanta iz skupine Pac Man , moraPac Man usesti in bo deloval kot blok za drugim v svoji skupini . Igra konča , ko so vsi duhovi ujela drugo ekipo in skupine zamenja položaje .
Park Ranger

Izberite eno deček , da boPark Ranger in ga postavite v sredi polja . Ostali fantje bo stal na enem koncu polja in izberite žival , ki ne smejo povedati Park Ranger . Park Ranger bo nato kričati karakteristike , kot so : “Če imate kljun … ” in fantje , ki so se odločili žival s temi lastnostmi morajo naletite na področju, na drugi strani. Park Ranger bo poskušal označiti druge fante , kot jih vodijo preteklost . Če je nekdo označil , postanejoPark Ranger preveč in še zakričal lastnosti živali . Tudi če so nekateri fantje bi bilo na drugi strani igrišča , so vozile nazaj, če je njihova značilnost je zavpil znova. Zadnji fant preostali , ki niPark Ranger zmaga.

Dodaj odgovor