Zabavne igre za telovadnih učitelje

Izdelava otroci telesne dejavnosti, ki jih ne želite storiti, lahko postanetežko podjetje . Kot učitelj telovadbe , boste to vedeli bolje kot skoraj vsakogar . Vendar pa ni nujno, da bo tako težko, če ste vključili nekaj zabavnih iger vaši učenci bodo imeli radi igrajo . True ali False Run

visoke energetske igre na spletni strani Kid Dejavnosti se začne tako, da se igralce v dve ekipi . Daj vsaka ekipa dosegla gol na obeh straneh v telovadnici in kraj črto na sredini sobe . Zberite ekipe na srednji liniji in jih naštejemo eno ekipo True in False drugo ekipo . Člani ekipe stati za svojimi dodeljenih straneh proge. Pravijo, bodisiresnična trditev , kot so, “nebo modro ” alineresnične izjave , kot so : “Nebo je zelena. ” Če ste izrekel resnično izjavo , moraTrue ekipa dirko do svojega cilja , medtem koFalse ekipa sledi za njimi , da označite člane True ekipe, ki še niso dosegle cilja . Če si rekel lažno izjavo ,povratne zgodi. Igralec, ki je označena pridruži drugo ekipo . Ta proces nadaljevati , dokler se ena ekipa sestavljena iz vseh dijakov.

Bitka utrdb

Deljenje študenti v dveh ekip , da igrajo to mock – bojno igro predlagal na zabavo Attic spletni strani. Imajo ekipe ustvarjajo nasprotovanja bitka utrdbe na obeh straneh telovadnici uporabo nekaj telovadne blazine , kot zaščitnih ovir. Ustvariti linijo na terenu tako da igralci ne prečka . Vsaka ekipa dobi enako količino preproge in jih lahko razporedili na kakršen koli način , ki ga izberejo . Podaj vsaka ekipa sklop treh žog . , Ko se razve , so bili igralci začeli metati jajca v svojih nasprotnikov na drugi strani sobe . Igralec, ki je udaril , mora premakniti na določenem območju in čakati na drugega igralca nasprotne ekipe , da bi zadela na sovražnika žogo , preden se vrne v igro . Igra lahko šel na tako dolgo, kot želite ( glej Referenca 2 ) .
Three- Corner Tag

postavite spin na klasični igri Tag z igranjem te igre na spletni strani iParenting fitnes . Za začetek izberite eno od študenta , da postane “To “. Razdelite ostale igralce v ekipi s po tremi člani . Vsaka ekipa imenuje enega od treh članov, ki jih je trebacilj. Ciljni na vsaki ekipi bo nositi identifikacijsko marker , kot lepljive opombe . Povej člani ekipe, da imajo na zapestju svojih soigralcev . Poučite ” It” , da računajo na 10 , medtem ko drugi igralci odmakniti od njega , še vedno drži prijema zapestja . Ko ” It” doseže 10 , se mora on ali ona dirko na troje in poskusite označiti cilje . Vsaka ekipa ima poskusiti ali skrij blok cilja ekipe . Zmagovalna ekipa je tista , ki se izogiba ima svoj ​​cilj označil .

Dodaj odgovor