Kartonske Družabne igre za znanost razredov Make

omogočanjem študentom, da ustvarjanje boardgames za njihovo razredu znanosti lahko Vsadek večje zanimanje za temo , ki se je učil . To lahko naredite raziskave za igro igrajo podatkov zabave in celo spodbujajo nekateri narediti dodatnih raziskav, ki presegajo obvezne uporabe. Ustvarja študente dejavnost lahko opravljajo po končanem svojo dodeljeno delo v celotnem letu . Ustvarjanje boardgames lahkopreprosto vprašanje zamenjavo in /ali ustvarjalnosti. Kemija Scrabble

osnovna igralna plošča jemreža za polaganje ploščic iz igre . Izrežite kartonske kvadratkov ( ploščice ) in jih označiti s periodičnimi elementov in numeričnih znakov . Pripis vrednosti za vsak element ali številka , ki temelji na tem, kako pogosto je , da je element ali številka se uporablja v kemijskih formulah. Nastavite temeljna pravila za vsako igro . Na primer, če jenaprava narejena na skalah in mineralov , dovoliti le tiste vrste formul v igri . Študentom se lahko dodeli dan za raziskave in napisati svoje ” jaslice list ” kemičnih skladb za karkoli kamen ali mineral jih lahko zamislite. Igra se kot Scrabble .
Solar System

igralna plošča je sonce v središču in 11 praznih tira proge za planete in pritlikavih planetov Pluton , Eris in delitev 11. orbito , Haumea in Makemake . Igranje kosi so vsi naboji cut – out (enako velikost za preprosto uporabo ) . Vsak krog je označena z imenom planeta ali lune. Po želji , lahko dodate v številnih krogih oznako ” asteroid ” za asteroidnem pasu . Za igro , boste morali par 6 – stranski kocke. Vsak planet in luna je vrednost točke , ki temelji na težavnosti v objavo na svoji orbiti . Imejte krogih pretresene v vrečki . Začnite igrati z vsem naključno risbo tri kose . Igra se začne , kdor je sestavljen največji planet. Če je potrebno , nadaljevati krog risanje kose , dokler se sestaviplanet . Prvi igralec vrže kocko . Igralec lahko uporabite številko iz ene matrice ( njegova izbira) ali vsoto obeh kock , da se premaknete kos . Številka mora bititočno število , da se eden od njegovih planetarnih objektov na pravilno orbito. Na primer , je potrebnozvitek pet dati Jupiter na peti orbito . To je lahko od pet na eno matrico ali iz kombiniranega skupaj petimi na obeh kocke . ( Če uporabljate asteroidov , in za pritlikavi planet Ceres , je trebazvitek štiri ali pet, padeasteroidnem pasu med Marsom in Jupitrom . To pomeni, asteroidi sonajlažje postaviti in bi bilo vredno le eno točko . Ceres bi bilo vredno dva samo zato, ker jeunikat ) vrednosti točke se lahko namesti na naslednji način : . živo srebro (v prvem orbiti ) in Haumea in Makemake v 11. orbiti bi bilonajtežje , da se , tako da so vredni vsakega osem točk . Eris , v 10. orbiti , je sedem točk . Venera in Pluton so vredni vsakih šest točk . Zemlja , Mars in Neptun bi bilo vredno vsakih pet točk . Jupiter in Uran sta štiri , medtem ko Saturn pride na treh točkah . Vse lune imajo enako vrednost kot pripadajočo planeta, saj morajo doseči enako orbito. Vendar paluna ne morejo biti dani v orbito , doklernaš planet je tam . Čeigralec vrže na 12 , mu lahko trgujejo eden od njegovih unplayed kosov za unplayed kosov drugega igralca ali ga lahko uporabite zvitek kot wild card in kraj enega izmed njegovih delov v ustreznem orbito. Ob koncu vsakega zvitka in potem, ko je bilakos igral ( ob predpostavki, da je igralec zvitkih številko lahko uporabi )Igralec črpa drugo enakih delov iz vrečke . Igra se nadaljuje , dokler niso vsi koščki sestavljen iz vrečke in en igralec je dal vse svoje kosov. V tem času ,igralec z največ točkami zmaga .
Zvijačami

Leta 1980igra imenuje zvijačami prišel ven. V quirks igralci tekmovali drug proti drugemu v razvijajočih se obrat , je rastlinojedec in mesojedec v zgornjem in spodnjem niš za prevlado v skladu z aktualnim klimatske razmere (ki je prav tako razvil kot Igra napredovala ). Dobil kopijo igre in imajo študenti lahko svoje rastlinske in živalske dele za igro . Dajte vsak študent seznam rastlin in živali (vključno z žuželkami in rib ), za katere je odgovoren za pridobivanje digitalne fotografije .
Zbiranje fotografij je lahko del znanosti izleta v živalskem vrtu , lahko zahteva od študentov , da gredo ven iščejo žuželke v svojem dvorišču na svoje, ali pa jih lahko zahteva , da se naučijo , kaj drevesa in rastline rastejo okoli njih , da se poiščejo prave na njihovem seznamu .
Uporaba Photoshop (ali podoben programski paket ) , velikost slike , da se ujemajo tri -card velikih živali ali rastlin sliko. ( Match dejanske velikosti igro , tako da lahko uporabite kartice vaših učencev kot razširitvene kartice . ) Preden tiskate sliko , dodajte v ustreznih numeričnih vrednosti ob strani slike za igro. (Namig : . Uporabljajo podobne slike v igri za izbiro ustrezne vrednosti ), nato natisniti sliko na voščilnice in zmanjšati sliko na tri dele
za računalništvo in informatiko

. za razred računalništva , namesto ustvarjanja igralno ploščo na kartonu , bi v starih ( in predvsem nenavadnih ) igralne deske in imajo ekipe študentov razviti program za simuliranje družabne igre . Za lažje iger , dvojicah dela. Za težje igre, se lahko zahteva ekipe po štiri . Ne pustite, da ekipe naredil isto igro , saj bo vsaka ekipa moramo nenehno sklicevanje uprave in njenih kosov.

Dodaj odgovor