Candy Land Pravila igre

Candy Land jezabavna igra, ki pomaga pri majhni otroci učijo svoje barve . Igra je priporočljivo za igralce starosti treh in gor in ni branje sodeluje, samorazumevanje osnovnih barv. Vsebina in nastavitve

igra prihaja z barvito igralni plošči , štiri lectovih figure in krova 64 kartic. Odprite igralno ploščo na ravno površino in pustite, da vsak igralec izbrati svojo medenjaki kmeta . Shuffle vse karte in jih položite na obraz tabele navzdol . Postavite vaše figure na “Start” prostora v vrstnem redu , v katerem boste začeli . Tradicionalni pravilo določa, da jenajmlajši igralec bo prvi .
Cilj

med dvema in štirimi igralci tekmujejo na večbarvnega igralni plošči z medenjaki figure . Z izdelavo kartic s krova ,cilj je bitiprvi , da bi dosegli Candy grad, ki ga zaznamujejo mavrice prostor na koncu poti .
Kartice

Obstajajo tri različne vrste kartic lahko črpajo iz pilotske :kartica z eno barvo blok , kartice z dveh barvnih blokov ali slikovno kartico. Ko rišete kartico z eno barvo bloku na njej , boste premakniti vaš medenjaki kmeta proti Candy gradu na prvi barvni prostor , ki se ujema z vašo kartico . Če ste narisali dve barvni blok , premaknite kmeta naprej na drugo obarvano prostor, ki se ujema z vašo kartico . Če rišete sliko kartice , premaknite kmeta na prostor slike , ki se ujema z vašo kartico . V klasični različici , je bilo igralcem , da se premaknete svojo kmeta , bodisi naprej ali nazaj, da zemljišča, na prostoru , vendarnajnovejša različica naroča igralce pa mogoče prezreti nazadovanje . Na primer, če rišete kartico s sliko Candy Cane Forest boste premaknili svoje kmeta naprej do slike prostor Candy Cane gozdov , če paCandy Cane Gozd je v ozadju , kjer je vaš medenjaki kmet , vam ni treba premakniti tam . Po vsakem žrebanju , si na vrsti je več in jih postavite vaše kartice v zavreči kupu .
Gibanje

Vedno premaknete kmeta v smeri Candy gradu . Dva ali več kmetje lahko zasede en prostor ob istem času .

Če ste pristali točno na rumeno prostoru pod Gumdrop Pass ali na oranžno prostoru pod Rainbow Trail , lahko takoj sprejme bližnjice . Če ob Gumdrop Pass , premaknite kmeta do zelenih površin nad Pass, in če ste ob Rainbow Trail , premaknite kmeta v vijolično prostoru nad stezo . To sta edini dve bližnjice na krovu .

Če se zgodi, da pristanejo na eni od treh Licorice prostorov , bo vaš lutka se je zaljubljen in si zamudil en obrat .
zmagovalna

cilj igre je , da bi našli izgubljeno kralja Candy Land po pristanku na prostor Rainbow konec sveta. Po tem, ko twist in vključite vaš kmeta s 134 barvnimi prostori , ste zmagali .

Dodaj odgovor