Kako Play Magic Card Game

MagicGathering & # x2122 ; jezapletena igra, ki se igra z dvema ali več osebami , ki se običajno ne več kot osem. To je dokaj enostavno , da se naučijo , kako se igra , vendar zaradi neskončnih kombinacij kartice in strategije, ki jih je mogoče uporabiti , bi lahko trajalo več let , da bi obvladali . Vsak igralec mora imeti svoj ​​krova, ki je sestavljeno iz vsaj 60 kartic , in način, kako obdržati rezultat . Vaš deck bo vseboval bitja , čarovništva in mana ( zemljišča) kartice, ki jih boste potrebovali , da igrajo . Land kartice se uporabljajo za “plačilo ” za uroke , ki jih je izrekel . Vsaka kartica igrate v vaši vrsti se imenuje spell.Things kar potrebujete
One 60 kartice Magic Deck
Papir in svinčnik ali pero
Proste Prikaži več navodil
Začetek Game

1 < p> Ugotovite, kdo bo šel prvi. Igralec, ki se je odločil , da gredo najprej bodo preskočili prvo fazo risani . Vsak igralec začne z 20 točkami .
2 < p> Vsak igralec premeša svoj ​​krova in ga mesta na mizi pred njim . To postane igralčevo ” knjižnica “. Ker se kartice uporabljajo v igri ali pa se zavržejo , bodo šli v zavreči kupu , imenovano” pokopališče “. Katero koli kartico v igri ( na krovu) je dejal, da je ” na bojišču . ”
3 < p> Vsak igralec nato sestavi sedem kart z vrha svoji knjižnici . Čeigralec ne mara kartice je bil sestavljen , lahko se odločite za ” Mulligan ” roko . Da Mulligan ,igralec premeša roko nazaj v svojo krovu in nato črpa eno manjšo kartico . Na primer, čeigralec vzame Mulliganu , lahko pripravi le šest kartic. Če je potrebno novo Mulliganu , lahko sestavi samo pet kart in tako naprej . Le Mulligan res slabo roko . Eden od razlogov,lahko igralec izbere za Mulligan roko je , če mu ni delala mana . Mana je zemljišče kartice v igri . Obstaja pet barve mana in tam je tudi brezbarven mana . Uporabljajo se kot ” energija ” pozovejo druge napade na krovu. Če želite igrati kartico roko , moraigralec imeti dovolj mana na krovu za plačilo za urok . Vsak igralec lahko igra en Mana kartico vsakim obratom iz njegove roke .
Prelomu
4 < p> ” sprosti evropski ” nobenih vijačne kartic , je prvi korak v zavoju. Ko uporabite mana ali napad z bitji v času si na vrsti , postanejo pa izkoristiti , dokler se sprosti evropski fazo vašega naslednjega zavoja . Izkoristiti bitje ne more blokirati inpotrkal mana ni mogoče uporabljati, dokler je neizkoriščen . Pokazati, da so kartice izkoristiti , se obrnil na bok na krovu.
5 < p> Draw eno kartico iz knjižnice v fazi risanja in ga dodate na roko . V prvem krogu igre , mora vsak igralec (razen igralca, ki se je vrgel prvi ) ima osem kartic v roki . V prvi vrsti ,prvi igralec preskoči njen risani fazo.
6 < p> Odločite se, ali želite imeti kartico zemljišča med glavno fazo . Bitje , čarovništva , instant , artefakt ali očaranosti uroki so igrali v tem delu zavoja. Bitja, ki so igrali živeti ” vabljenje bolezen ” za en obrat . Aktivirane sposobnosti ni mogoče uporabiti in jih ne sme napasti (razen če imajo na ” naglica ” sposobnost ) med te pa so se igrali . Veliko uroke , vključno bitje uroke , stanejo več kot eno mana igrati . Torej , prvih nekaj preobrati koli Magic igri je preživel igranje mana boste potrebovali kasneje v igri .
7 < p> Ne pozabite pravila fazi boj , ki je razdeljen na tri faze . Igralec, katerega je na vrsti izjavlja , ki bitja napadajo. Next ,igralec, ki so napadli lahko odločijo blokatorji ( bitja , ki so v igri) , da blokira napadajo bitja . Nazadnje je ocenjena boj škoda . Če je bilnapad bitje blokiran ,blokiranje bitje prevzame škodo. Čenapad bitje gre deblokiratiigralec prevzame škodo v obliki izgube življenja točk .
8

Pazite v drugi glavni fazi , kar je enako kot prvi glavni fazi pa . Če jeigralec že igral kartico zemljišč v prvem glavno fazo , da ne more igrati še enega. Faza konec je” čist ” korak , ki se pojavi po drugem glavno fazo . Vsaka poškodba , ki je bilo storjeno , da blokira bitje raztaplja ( izgine ) in naslednji igralec začne svoj ​​zavoj na sprosti evropski fazi .

Dodaj odgovor