Kje je bilNintendo Wii Izmišljeno

najhitrejši prodaja video igre platformo v zadnjih dveh letih je bilWii ? ; majhen , bel video igralne konzole , ki omogoča igralcem, da interakcijo z igro skozi edinstveno krmilnik. Toda tisto, kar ni splošno znano o sistemu Wii je , ki si jo je izmislil in kako je prišlo do tega . History

Leta 1985 je japonski proizvajalec elektronike , Nintendo sprosti Nintendo Entertainment System, ali ” NES “, ki je uvedla zabava s priljubljenimi ikon , kot so Mario in Zelda . Od takrat , Nintendo , tako kot njeni konkurenti , ki so besno delal izboljšati grafiko in pritožbe med igralci računalniških iger.
Leta 2004 Nintendo osupla igralni svet , ki ga uvaja idejo za igralne konzole , ki se je vrgel v povsem novo smer. Namesto, da bi izboljšali igralno konjskih moči skozi prostranost , izboljšano grafiko in vse bolj kompleksne igre, Nintendo odločila, davelik del prebivalstva še vedno ni prišel v videoigrah in da je njen novi platformi , ki se imenuje” Revolution “, bi spremenila ta trend .

Pomen

predsednik Nintendo, Satoru Iwata , je dejal na demo začetku ” revolucije ” v letu 2005 , da bi njegovo podjetje poenostavi standardni krmilnik za igre , in spreminja to na tak način, da se premika okrog upravljavca med igro ne bi spodbujati samo , vendar je potreben za igranje iger . Ime projekta je bil spremenjen iz Nintendo Revolution za Wii tik pred njegovim izpustom . Po svoji uradni sprostitvi v ZDA , na Japonskem , v Južni Ameriki in Avstraliji ,Wii je hitro postalanajbolj vročih igralnih konzol na trgu . Povpraševanje je bilo tako visoko , nekateri sekundarni trg zaračunamo 400 ali več za 250 $ konzoli.
Funkcija

Satoru Iwata opazil, da se med igranjem video iger , neizkušen igralci naredil dve stvari . Najprej so se preselili okrog upravljavca , poskuša priti znak na zaslonu , da se premaknete hitreje. Drugič, so se dvignile uničen s kompleksno simbiozo gumbi, igralne palice in sprožilcev , ki tvorijo standardni krmilnik. Wii je določil , bi obravnavala oba te težave . Prvič,remote ( kar je krmilnik Wii ) je bil poenostavljen, da bi enega velikega gumba na vrhu , enim sprožilcem na dnu in štiri smeri analognega regulatorja na vrhu , tik pod gumbom veliki . Daljinskim zaznava tudi gibanje v tridimenzionalnem prostoru , ki zahteva igralce gibati , da bi za interakcijo z igrami .
Vrste

spremenila tudi vrste iger na voljo da se pritoži na igralce in ne- igralce enako. Nekateri od naslovov na voljo za Nintendo Wii ( in včasih v paketu z Wii ) so osnovne športne igre . Wii Sports , na primer , ponudil bowling , baseball , tenis, golf in boks na enem disku . Gibanje kontrolorjev določena dejanja v igri in so namenoma pustili preprosta . Ideja je bila , da bi pritegnili ne- igralce , da bi konzolo priložnost in spodbujanje ne- igralce , da nadaljuje z igro . Na primer , Nintendo podaril stotine sistemov Wii počitek domove in upokojitev centrov po vsej ZDA, kjer menda , kegljanje jenajbolj priljubljen šport .
Premisleki

Satoru Iwata in Nintendo tudi ni pozabil svojih namenskih igralnih ventilatorji , prinaša določene naslovom neposredno od Nintendo ali preko drugih razvijalcev programske opreme , ki bi se pritoži na svoje baze gaming ventilatorja. Stari naslovi so ponovno zamislili , za Wii in starejši Nintendo GameCube igre je bilo mogoče igral na Wii .
Nintendo še za uravnoteženje tradicionalnih iger z novimi možnostmi uporabe, za upravljavca ali celo novih kontrolorjev povsemmedicinskih . Wii Mario Kart postavlja daljinskega upravljalnika Wii v kolesa oblikovani imetnika krmilnik volana in dovoliti igralcem , da ” pogon” voziček , kot če bi bilresnično car . Nintendo Fit uporablja bilanco zaznavanje platformo za usmerjanje igralce prek različnih jogijskih vaj. Wii ” Zapper ” jeimetnik krmilnik -gun v obliki , ki se prilagaja Wii oddaljene, in to je ” Nunchuck ” pripomoček , da bi igral v streljanju s samostrelom simulator , imenovano Link je Samostrel . Vseh teh krmilnikov so jih Nintendo projektiranje laboratorija na Japonskem sprva razvit , vendar so bili testirani po vsem svetu .

Dodaj odgovor