Mehki Nasvet Pikado Pravila & Predpisi

Mehka konica puščice so narejene z mehkimi , zaobljenimi plastičnih točk namesto ostrih kovinskih tiste na večini pikado. Te pikado so narejeni , da je nekoliko bolj varna in delo s posebnimi puščicami deske , predvsem elektronske narave. Deske oni , ki se uporabljajo za običajno izdelani z plastično površino z več perforiranih luknje , ki se prilega nasvete kopja . Nekatera pravila in predpise s temi vrstami pikado , soenaki kot pri drugih, vendar obstaja nekaj pravil posebej za igranje z mehko konico pikado in njihovih odborov . Varnost in teža Pravila

Vsak pikado , ki prihaja z mehko konico pikado sme uporabljati samo s tistimi ali drugih mehko konico pikado. To še posebej velja za elektronske puščicami deske , saj lahko vse druge pikado poškoduje elektronske komponente v vozilu . Priporočena največja teža teh puščic je 18 g . Veliko pikadu plošče namenjene za lahko mehke nasvetov dejansko imajo pikado do 25 g brez škode , vendar pikado sami pogosto prekinil nasvete na tej teži. Natančne omejitve in priporočila teža se lahko razlikujejo in so določeni s proizvajalci krovu puščicami . Čeprav ima mehko konico pikado varnejše nasvete , ki jih je treba še nikoli se vrže na nič drugega kot samo puščicami krovu .

Igro in Točkovanje

standardni metanje na daljavo za metanje mehkih pikado nasvet je osem metrov , čeprav je to lahko razlikuje glede na pravila, ki jih je predvidel proizvajalec krovu . Svet se je treba vgrajeni tako,center je pet čevljev osem centimetrov od tal. Vsak igralec dobi tri puščice za uporabo v igri , in da nikoli ne sme biti več kot tri pikado na krovu naenkrat . Elektronske plošče imajo lahko več možnih iger programirani v njih , ampak se lahko uporabljajo tudi splošna pravila točkovanja : 50 točk za Bullseye , 25 za prstana , ki ga obkroža , in vse druge točke, odvisno od števila označeno na vsakem oddelku . V uradni turnirski igri ,rezultat zabeleži računalnik razsodišče je dokončna. Druge plošče , kot so tiste iz igrač trgovin , lahko vključuje gumbe za odpravo točkovanja napake – . Kot točke, zabeležene za puščico , ki se odbija od desko brez vztrajanjem

Dodaj odgovor