Figure Specifikacije

Vsak šahist začne igro z 16 kosi na njegov ukaz . Vsak kos ima drugačne poteze in sposobnosti. Nekateri so vredni več kot drugi v smislu moči in učinkovitosti. Igralec mora obvladati , kako uporabljati vsak kos biti konkurenčen v šahu . King

Vsak igralec mora zaščititi svoje kralja , hkrati pa naj bi šah-mat nasprotnikovega kralja . King začne igro vna desni strani dveh srednjih kvadratov na zadnji vrsti . Lahko samo premaknete eno polje naenkrat , v katero koli smer , in traja kosov na enak način, razen če je ta drugi del jenasprotna King . King ne more premakniti v enem prostoru drugega kralja. Zgodnjih fazah šaha so ponavadi preživel vzpostavljanju učinkovite obrambne okoli kralja .
Queen

Queen jenajmočnejši kos . To se lahko premikajo vodoravno ali diagonalno preko odprtih trgih za poljubno število mest . To lahko kosov na enak način . To jevelika prednost , da bi sovražnika kraljico ne da bi izgubili svoje. Samo čas,Queen je treba vedno žrtvuje, če ga zamenjati za nasprotna Queen. Queen začne igro poleg kralja na lastno barvnim kvadratom v sredini zadnje vrste .

Rook

Rooks sograd – oblikovanih kosov , ki se začnejo igro v kotih krovu . Vsak igralec ima dve Rooksa . Rooks lahko premikate po odprtih trgih v ravnih linijah , in kot taka lahko nadzorujete cele vrstice in se kosov iz velike razdalje . Oni so najbolj primerni za Končna igra , ko jesvet dovolj odprti za njihovo svobodno gibljejo .
Bishop

škofje so kosi tradicionalno oblikovani kot klobuk škofovski , ki se začnejo igro med vitezov in kralja in kraljice . Se premikajo diagonalno preko odprtih trgih brez omejitev . Škofje so običajno videti kot enak za vitezov , ampakBishop je močnejša na odprtem krovu Končna igra , saj lahko zajema več prostora kot vitez .
Knight

Vitezi so v obliki konja, kosi , da začnete igro samo znotraj vsakega Rook na zadnji čin . Se preselijo v L-obliko , gre za dve polji potem postrani enem trgu v katero koli smer . Knights lahko skoči čez drugimi kosi na neposeljenih kvadratov. Vitezi so bolj uporabna v zgodnjih fazah igre , ko jesvet bolj natrpan. To lahko izstopite zadnji vrsti lažje in napade hitrejši od drugih večjih kosov .
Pawn

Kmet jevojak na šahovnici . Vsak igralec začne igro z osmimi figure , eno pred vsako od svojih močnejših kosov na zadnji čin . Kmetje lahko premaknete dve polji naravnost naprej na svoji prvi poti, pod pogojem, da se premikajo s pomočjo odprtih trgih , nato pa se lahko premika samo en kvadratni naprej naenkrat. Sodelujejo lahko kosa le s premikanjem diagonalno , da zasede sovražnikovo kvadrat . ČePawn zaradi česar je vse do zadnje vrste opozicije , je treba spodbujati , da postane katera koli druga kos .

Dodaj odgovor