Kako narediti zemljevid v Alien Swarm

” Alien Swarm ” jeekipa , ki temelji taktična akcijska igra, ki ga Valve Software izšla za PC , v letu 2010 Ta posodobljena sprostitev celotnega konverzijo mod za ” Unreal Tournament 2004″ zadene težko z izboljšano grafiko , divji igranja in grozljiva tuje srečanja za vsakim vogalom . Ne leigra brezplačno prenesete zaporni ventil Software na ” Steam ” storitev , prav tako prihaja z zemljevidom urednik , ki omogoča igralcem, da ustvarite in delite svoje lastne zanimive akcije. Izdelavo zemljevida meri v ” Alien Swarm ” ne bi smelo biti preveč zapleteno za vsakogar, z nekaj izkušnjami 3D modeliranja. Navodila
Ustvarjanje in teksturiranje Objects
1

Odpri paro in naložite ” Alien Swarm “, če tega še niste storili . Kliknite na meni ” Library ” in kliknite na ” Vse Igre ” spustnega seznama
2 < p> Izberite “Orodja” in dvakrat kliknite na ” Alien Swarm – SDK ” . Uvrstitev pod “Orodja ” na levi strani menija . Z desno tipko miške kliknite ” Hammer Svetovna Editor ” element v meniju ” Alien Swarm avtorska orodja ” , ki pops up in izberite ” Launch “. Sedaj kliknite “File ” in “nove “.
3 < p> postavljajte predmetov v zgornjem desnem kotu ” top” Podokno pogleda z ” Block orodje . ” To je najbolje, da se prvi objekt na zemljevida izvorne točke ( kjer modre črte na razgleden vrh seka ).
4 < p> Prilagodite dimenzije bloka s klikom in vlečenjem bele pike , ki se pojavijo na njene vogale in robove , ko je izbran . Pritisnite enter ustvariti dejansko kocko . Ta objekt bo služil kot izhodiščna sobi vašega meri karti .
5 < p> Uporabite ” Selection Tool” , da izberete kocko in desni klik na objekt v katerem koli od 2D poglede . Izberite ” Naredite Hollow ” vrteti vaš kocke v sobi s stene, tla in strop. Lahko bodisi ” Razdruži ” komponente vašega kocke ali kliknite ” Toggle aplikacij tekstura ” orodje in izberite posamezne obraze predmeta za natančno podrobno.
6

Zbriši strop. ” Alien Swarm ” je igral iz ptičje perspektive , pogled perspektive ; Tako se bovrh kocke ovirajo pogled predvajalnika . Izberite vrhu kocke po ” razdruževanje ” predmet (ali pa meni ” Toggle Texture Application ” je aktiven) in pritisnite tipko za brisanje na tipkovnici .
7 < p> Kliknite “Prebrskaj” poleg kvadratek na desni strani vmesnika map editor . To bo odprlo izbor teksture.
8

Izberite vzorec in jo dvokliknite . Boste zapustite meni strukturo in ugotovili, da jemajhno polje na desni zdaj vsebuje teksturo , ki ste jih izbrali. Izberite predmet in kliknite gumb »Uporabi trenutna Texture ” , da dodate na površino.
Polaganje Subjekti in struktura Tesnila
9 < p> Izberite “subjekt Tool” in kliknite na točko , v vaš vdolbeni prostora za ustvarjanje igralca značaj. Lahko premaknete značaj v zemljevid z levim klikom in vlečenjem ( zagotoviti, da stoji na trdnih tleh ) . Držite premik pred vlečenjem znak ustvariti klon .
10 < p> Spremeni vrsto subjekta s klikom na njega z levo tipko miške , prav tako, da kliknete na njem v enem od 2D pogled ploščah in nato izberete “Properties “. Zdaj lahko določite predmeta ” Class ” z uporabo spustnega menija v oknu , ki se odpre . Ustvarite lahko karkoli od ciljev do pošasti , ki uporabljajo to tehniko .
11 < ​​p > Izberite subjekt in spremeniti svoj ​​razred “Light “. Spremenite barvo svetlobe s klikom na ” Brightness ” in ” Izbira barve . ” Prav tako lahko nastavite višino in pozicioniranje luči s klikom in vlečenjem svoje podjetje v katerem koli od pogleda šip .

12 < p> Ustvari kocko , ki je veliko večji od vašega začetnega sobi . Velikost in položajnovo okno , tako da v celoti obdaja prvo kocko . Uporabila ” toolsnolight ” teksturo na novo polje .
13 < p> Kliknite predmet z desno tipko miške v 2D podoknu in izberite ” Tie na subjekt . ” Spremenite razred ” func_brush ” in dodelite krtača ime. Poustvariti te predmete in jih obdajajo prostore svoj ​​zemljevid , da se prepreči ” pušča ” napake .
14 < p> Prihranite svoj zemljevid v ” \\ steamapps \\ common \\ alienswarm \\ roj \\ maps \\ ” imenik , ko pripravljeni , da ga preizkusite . Pritisnite F9 v urejevalniku teči zemljevid. Kliknite na ” Expert … ” in pritisnite tipko “Pojdi !” vzeti na testno vožnjo .

Dodaj odgovor