Dynamic Authorization Network ( DNA )

Dynamic Network Authentication sistem , ali DNAS , jelastniški sistem Sony , ki je bil ustvarjen za njeno Playstation igre platformo. Protokol ima dva namena . Ena je , da se omogoči uporabnikom, da se prijavite na spletnih iger ; Druga je, da se prepreči piratstvu programske opreme . Sony je začel DNAS v decembru 2001 za Playstation 2 konzole. To deluje tudi na novejših različicah konzoli. Online Gaming

Sony Playstation 2 se lahko povežete na spletne strani preko interneta, ki omogoča igralec za dostop do spletnih iger . Zdi se, da igre kot da se izvajajo na lokalni konzoli ko v resnici deluje na oddaljenem strežniku . To omogoča igralcem iz celega sveta , da igrajo glavo na glavo v multi- player igre . Igralna konzola mora imeti omrežno kartico . Nekateri modeli imajo ti , kot so standardi , drugi pa morajo , da so jim dodali . Drugi pogoj strojne opreme za spletne igre na srečo z Playstation jepomnilniška kartica . Online sistemi zahtevajo pomnilniško kartico , ker je to , kjer so shranjeni podatki za preverjanje pristnosti .
Online Dostop

Dynamic Mreža Dovoljenje sistem povezuje svoje dovolilnice za dostop na MAC naslov Playstation . MAC naslov je težko kodirane na omrežno kartico . To pomeni, da lahkoigralec podpiše le na spletnih iger straneh iz ene konzole. Omrežne nastavitve pisne na pomnilniško kartico, prav tako igrajo vlogo pri potrjevanju pri uporabnikih . To je razlog, zakaj dostop do iger ni možno brez pomnilniške kartice . DNAS niosebno protokol za preverjanje pristnosti . To samo identificira Playstation , ki ga jemljem omrežne nastavitve na pomnilniški kartici prek interneta , čeprav je lahko spletna mesta dodate izbirno preverjanje pristnosti osebni uporabniški račun, na vrhu sistema imenovanih nacionalnih organov .
Namen

DNAS pomaga Sony zaščititi avtorske pravice svojih iger. To preprečuje kopiranje in tudi beleži dejavnost na konzoli . Njegov glavni cilj je , da ne odobri dostopa , ampak , da bi preprečili prek računa tehnik blokirajo . Ti bloki se uporabijo , če DNAS zazna, da jekonzola spremenjen na nek način od uradne tovarniške nastavitve . DNAS skenira konzolo , da preveri , ali so vsi goljufija naprave priključi na konzolo .
Varstvo Copyright

DNAS se uporablja ne le za oddaljeni dostop do spletnih sistemov . Uporablja se tudi za zaščito igre kupil na DVD-ju . Sistem beleži podatke o konzoli , na katerem seigra najprej namestili za preprečevanje nezakonitega kopiranja DVD-jev . Protokol je zasnovan za zaščito intelektualne lastnine , namesto da zaščiti vse uporabniške račune .

Dodaj odgovor