Pravila za igranje igre Backgammon

Backgammon jeigra za dva igralca , ki združuje strategije in sreče . Sestoji iz igralne površine z 12 podolgovate Trikotne oblike, dve kocki in igranje kosov (ali dama ) dveh jasno kontrastnih barvah . Cilj je , da bi dobili vse svoje kosov off krovu , preden vaš nasprotnik ne . Setup

so 24 podolgovati trikotniki (12 na vsaki strani plošče ), znan kot točke . Čeprav so fizično razdeljena, morata obe strani upravnega odbora je treba obravnavati kot eno dolgo , vodoravni U obliko. Boste premaknete kosov vzdolž U v eno smer , in vaš nasprotnik bo premaknil svoje kosov vzdolž U v nasprotni smeri . Ko vse svoje kosov v zadnji skupini šestih točk , ki jih delajo , da jih odstraniti iz krovu .

Vsak igralec začne na ravno nasprotno prostorih svojega nasprotnika in sledi obliko U okoli sveta , kjer se konča njegov nasprotnik je začela .

Igralci postavite dva kosa na prvi trikotniku nasprotnikom “domačem krovu, ” nato pa pet komadov na 12. točki , tri kose na 17. in pet na 19. .

Zagon

Oba igralca roll die in tisti z najvišjo roll gre najprej . Preseli njegovih člankih skupno število mest , prikazanih na dveh valjanih kocke. Če igralci roll isto številko , spet roll dokler eden dosegla boljši rezultat oddrugega.
Igranje

Igralci roll kocke tako v svojih zavojih . Skupna zvitkaskupno število mestIgralec more premikati kosov okoli sveta v obliki črke U , v smeri svojega nasprotnika izhodiščno točko in off krovu .

Igralec lahko premika enega ali dveh kosov na vsaki poti – on lahko premikate enem kosu skupno role, ali dveh kosovštevilko , ki se pojavi na vsaki umrl. Na primer , če vrže tri in šest , bo lahko premikate enem kosu devet presledkov ali enem kosu tri prostore in drugim delom šest mest. Če premikanje enem kosu skupno število na kocke , jepoteza ni dovoljena, čeprostorigralec bi prvo ” stop ” na ( v tem primeru tri ali šest prostorov od izhodiščnega stanja kos je ) , ki jih zaseda dve ali več svojih nasprotnikovem kosov
dvojice

Čeigralec vrže dvojicah ( tri /tri , na primer) , je lahko dvojnoskupaj in premikati dele tega zneska. ; Vendar pa morajo njegove poteze ujemati s številkami , da je zviti. Na primer, če je vrže na tri /tri , lahko premaknete štiri kose vsake tri prostore , dva kosa vsakih šest prostori, enega kosa 12 mest, ali en kos devet prostorov in še trije prostori. Ampak še enkrat, če sezačetna postojanka , ki jih zaseda dve ali več nasprotnikovih kosov (v tem primeru , če želite , da se premaknete kos šest prostori popoln, temveč prostor, tri točke oddaljen od mesta, kjer ste začeli blokiran ) ,poteza ni dovoljena .
Točke

Če imaigralec eno ali več komadov na trikotniku , njegov nasprotnik ne more pristati košček tam . Njegov nasprotnik lahko prenese pri selitvi svoje ljudi , vendar ne more ustaviti na njej .
One Piece

Če imaigralec samo en kos na trikotnik in njegov nasprotnik zemljišča eden od njegovih delov tam , mora premakniti svojo enotno kos off krovu in na vrat , ki ločuje ploščo na dve polovici . Gotovo jo prinese nazaj na svojem naslednjem roll. Če tega ne more, ker so prostori njegov del bi pristalo na zasedajo svojega nasprotnika , izgubi svoj ​​zavoj.

Jo prinese nazaj , mora roll številko, ki mu omogoča, da pristanejo na praznem prostoru . Na primer , če se kotali Štiri /Pet , nasprotnik ima kos četrti prostor , vendar nepeti , lahko je premikati kos na peti prostor . V ta namen opozarja na nasprotnikovega domači ladji so oštevilčene enega do šest , pri čemer je ena točka, kjer si imel dva kosa ustanovljen , ko ste prvič začeli igro .
Končanje igre

Igralci morajo dobiti vse svoje kosov v zadnjem kvadrantu krovu , preden lahko začnejo , da jih premaknete off . Ko se to zgodi, jih lahko premaknete kosov off krovu v skladu s svojimi kocke zvitki.

Šest točk v vašem domu krovu ustrezajo šestih številk na matrico . Če pogledamo na vaši domači ladji , ena jetočka , ki je najbližje konca U. Če ste rolldva inštiri, na primer, lahko odstranite enega kosa iz dveh točke in eden od štirih točke , na lahko odstranite en kos iz šestih točke . Če ste roll podvoji , lahko odstranite štiri kose s to številko.

Zvitki ne bi bilo treba biti natančen . Z drugimi besedami, čekos je pet prostorov oddaljen od izhoda iz krovu inigralec vrže na šest in ni nobenih kosov na šestem mestu ,del na pet celih mogoče odstraniti . Če pa ste roll dva in tri, in imate kosov na vsaki točki , razen dvo , ne boste odstranili ničesar.

Igralec, ki odpravlja vse svoje kosov iz krovu Prvi je zmagovalec.

Dodaj odgovor