Kaj je Aggro na World of Warcraft ?

Pri igranju ” World of Warcraft ” in klepetali z drugimi igralci , lahko naletite na nepoznanih izrazov. En tak izraz ” aggro “, se uporablja , ko se razpravlja bojne položaje v predvajalnik – versus – sovražnika vsebin, kot so ječe in racije . Poznavanje pomen tega, in s tem povezane pogoje, ki vam bo pomagal , ne samo v razumevanju, kaj drugi igralci pomeni , temveč tudi vedno bolj učinkovita , ko sodeluje v PVE boju. Definicija

Na splošno uporabljamo izraz ” aggro ” označuje ob pozornost enega ali več nasprotniki. Na primer , če bi rekli,igralec ” Skoraj sem se ubil elito , potem pa sem dobil aggro iz dveh več sovražnikov ,” je pomeni , da sta dva več sovražnikov ga opazil in pridružili boju partway skozi. Izraz se uporablja tudi kot glagol : Na primer: » Žal mi je , da je moj ljubljenček aggroed šefa “, pomeni, da se hišne igralčevo nehote pritegnila pozornost šefa

ogroženosti < . br >

jepojem grožnje tesno povezana z agresivnosti . Vsako dejanje opravi v boju , ali je sestavljena iz poškodoval sovražnika neposredno ali zdravilne druge igralce , ustvarja poseben znesek grožnje proti sovražnikom , ki sodelujejo v boju . Vsak sovražnik , medtem ko je v boju, je seznam ogroženosti – seznam vseh igralcev, ki so bile izvedene ukrepe , ki ustvarjajo groženj , ki jih odredi skupnem znesku grožnjo ustvarjenega . Igralec na vrhu seznama groženj , jetisti, ki ima aggro .

Izraz ” aggro ” je tudi včasih uporabljajo izmenično z ” grožnjo “. Na primer, lahkoigralec reči ” Naj gradijo nekaj agresije , preden začnete napad “, kar pomeni , da morajo drugi igralci počakati , dokler ne ustvari dovolj grožnjo o sovražniku , da bi bilo malo verjetno, da drugi igralci ga prehitela na seznamu. < Br >
vloge Skupina

vedo, kako je grožnja in aggro delo pomembno , ko sodeluje v skupinski igri. Igralci, ki prevzame vlogo rezervoarja -član, ki traja škodo v stranki – specializirani za gospodarstvo aggro , vodenje sovražnikovih pozornost in grožnja stavbe , da ostane na vrhu seznama groženj in preprečevanje sovražnika zatekali k drugi igralci . Tank znakov običajno ne ukvarjajo toliko škode , vendar imajo veliko zdravja in obrambo, ki jim omogoča, da prenesejo več zadetkov od močnih sovražnikov , ne umira . Nasprotno , igralci, ki prevzame vlogo škode trgovcu cilj , da se ukvarjajo toliko škode, do sovražnikov , kot je mogoče , medtem ko je ostala pod rezervoarjem na seznamu ogroženosti. Kako aggro je običajno katastrofalno za škodo prodajalca , zaradi te vrste znakov, ki imajo nižjo zdravje in obrambo .
Premisleki

Nekatere bojev , predvsem v vsebini napad , se lahko še bolj kompleksna grožnja ali agresivnosti mehanike . Na primer, neutrudnim Hatchlings , ki se pojavijo med Alysrazor boju v Firelands napadu osredotočil na vsakogar, ki je najbližje so jim , ko so prvič pojavil in ne bo preklopil cilje , čeigralec pa se osredotočajo na umre , ne glede na grožnje , ustvarjenega . Void Reaver ,šef v Tempest Keep napad , se bo občasno knock proč igralca na vrh svojega seznama groženj in zmanjšala svoje grožnje , na koncu prisili drugega igralca na vrh svojega seznama groženj .

Dodaj odgovor