Kaj jeMagnavox Odyssey Microprosessor

?Magnavox Odyssey microprosessor ali mikroprocesor nanaša na Magnavox Odyssey 2 mikroprocesorja. To jeigralna konzola , ki je izšla leta 1978 , ki ima Texas Instruments single -chip procesor design in grafično procesno enoto . Konzole vezja so Odyssey igre ali vložki priključen na igralne konzole in bakreni čepi na karticah končan vezje, ki bi omogočilaprednaložene igre , ki se predvaja na televiziji . Zgodovina

Magnavox Odyssey je izumil Ralph Baer , ki je delal na njem pet let , preden je izšel leta 1972 .Magnavox Odyssey je izšla tri leta pred Atari Pong domače konzole , tako da jeprvi domači video igralne konzole na trgu . Baer je bil eden od pionirjev domače igralne konzole industriji . Leta 1975 je izumil temelji na VCR interaktiven način mikroprocesorsko krmiljena video igre . Metoda vključeni sistemi za gnezditvenih podatkov v video signalov , da bi v realnem času interakcije med igralca, VCR podal slik in mikro – procesor ustvari akcijskih znakov na zaslonu televizorja .

Odyssey 2

Magnavox Odyssey 2 je izšel leta 1978 s prodajno ceno 100 $. To je bila prodana kot Philips Videopac G7000 v Evropi , kot so Philips Odiseja v Braziliji in kot Magnavox Odyssey 2 v ZDA Ko Philips kupili Magnavox ,družba prodala igralne konzole , kot je Philips Odiseja 2 .

Circuits

CPU v Magnavox Odyssey jeIntel 8048 8 -bitni mikro – krmilnik, ki je imel 648B RAM-a. Odyssey imel odstranljive vezjem ali integriranih vezij , ki so bili uporabljeni za izbiro in igrajo eno odvgrajeno v igrah na konzoli . V Odyessy uporabljeni serijo tranzistor komponente logika, ki so “pre – mikroprocesor ” komponente, ki je bila sestavljena iz miniračunalnik zgrajena z diskretnimi integriranih vezij na treh tiskanih vezij . Zaznavanje trčenja Med igro se izvede z DTL vezij. Smer Ball preobrat je bil pod nadzorom DTL flip – flop vezja . Komponente, vezja , ki so ustvarile pik za žogo in igralci uporabljajo binarne signale.
Periferija

Odyssey 2 prišel z dvema plug- predvajalnik nadzora roko igralne palice , alfanumerična ( QWERTY) tipkovnice , polje stikaloantene /igre inigre vložek . Tam je bilaobarvana plastična overlay za TV-zaslonu , ki je zagotovil svetlo play- polje za igralca sprites za manevriranje okoli. Kontrolorji joystick ali kroglični in sandolini in simboli so bili pod nadzorom analognimi krmilniki, podobnih tem, kako regulirati Atari 2600 vesla iger .

Dodaj odgovor