Kako zgraditi LEGO Mindstorms Robot

Lego Mindstorms jeLego set , ki vključuje računalniško možgane in različnih delov za sestavljanje kompletov v robote , ki se lahko programirajo , da opravljajo različne naloge. Računalnik možgani se lahko programirajo samostojno ali z računalnikom , in je povezana s prispevki iz različnih sensors.Things boste potrebovali
Lego Mindstorms komplet
Towel ali kartonska škatla
Plastične posode ( neobvezno)

Prikaži več navodil
Priprava
1

Pripravite vaš gradbenega prostora . To bi moralo biti dobro osvetljen . Potrebovali boste nekaj, za gradnjo ali za preprečitev manjkajoče koščke . Brisača bo vodila kosov iz odbijal in da jih lahko na kraju samem . Nizka, kartonska škatlaširoka bo enostavno , da bi spremljali delov. Imajo več plastične posode na strani so lahko koristni za sortiranje delov .
2

Odstranite računalnik opeko Mindstorms in jo razveljavi . Postavite s tem senzorske sisteme , baterije in kable .
3

Razvrstite preostale dele, ki jih nalogo. Postavite kolesa , osi in pnevmatike na svojem območju . Prav tako postaviti opornike in bloki narazen. Manjše , ki se gibljejo kosi , kot so tečaji in vozičkov , je prav tako treba združiti .
Načrtovanje

4

Ugotovite, kakšen robot bi želeli graditi. Mindstorms priročnik z navodili ponuja več različnih projektov , od enostavnih do kompleksnih . Prvič gradbeniki bodo verjetno želeli uporabiti ta navodila. Bolj izkušeni ljudje lahko vzpostavijo svoje lastne projekte, od začetka.
5

Ugotovimo, kaj bi radi svoj ​​robot narediti . Kompleti Mindstorms ponujajo dovolj delov in senzorje za početi skoraj nič . Morda bi rad vaš robot na sprehod . Vendar, če želite , da program bolj zapleten stroj , tisti, ki reagira na svetlobo ali pobere nekatere predmete , na primer, so druge naloge, je navedeno v priročniku Mindstorms .
6

Poglej na spletni Lego skupnosti ( glej vire) za ideje . Nekdo morda že ustvarili zasnovo za projekt ste se predvideva , in si lahko prihranite čas , ki ga po tej zasnovi , namesto da začenjamo iz nič .

Zasnova

7

Začnite z oblikovanjem svojega modela , preden jo gradijo . To jezelo pomembna faza . Enostavna skica jedober kraj za začetek . Lego ponuja tudi načrtovanje programske opreme , kjer lahko zgradimo model, skoraj preden to storite z dejanskimi opeke.
8

Majhen mock -up modela , s pomočjo nekaj enakih kosov , so lahko zelo koristne . Vedno se spomnite , da če ste izgradnjo MINDSTORMS robota , moraračunalnik opeke Mindstorms se izvaja v design. To je takoračunalnik možgani in motor , ki omogoča robot potezo .
9

Preizkusite svoje oblikovalske ideje , preden jih gradijo v velikem obsegu . Ugotovite, kako želite, da vaš robot za premikanje in poskrbite, da imate trdne idejo o tem, kaj bo šel tja, kjer pred začetkom gradnje. To vam bo prihranilo veliko časa v fazi gradnje .
Gradbena
10

najpreprostejši način za izgradnjo vaše Mindstorms robota je, da sledite korak korak-po- navodila za uporabo. Navodilo ponuja modele za več robotov
11

Če se odločite za izgradnjo svojega lastnega modela meri, da te stvari v mislih : .Mindstorms opeke mora biti osrednji in podprli , se morajo potrebne senzorji zlahka dostopne in čerobot je, da se z lastnim pogonom ,mehanizem za gibanje je ključnega pomena .
12

Najprej zgraditi podporno strukturo za vaš opeko . Ne pokopal pod presežnih delov. Primarni Mindstorms design jehoja robot kjeropeke predstavlja trup . Za navpično robota , to je izhodišče . Horizontalne plazi ali robot na kolesih, je trebaopeke biti vodoravna .

13

Dodaj lokomocijo robota . To bi lahko bila dva visoka hojo noge , zaradi česar je dvonožni robot ; niz koles ; aliniz štiri noge za robota , živali podobne . Ko jeopeka podprt , uporabite pogonske osi za povezovanje noge oziroma kolesa. To bodo ugotovili, kakoostali robota pride skupaj . Tudi če ste izgradnjo svojo zasnovo po meri, glejte navodila v priročniku za te faze , da poskrbite, da bo vozilo pravilno premikati s svojo močjo .
14

Ne poskušajte uporabiti vse senzorji naenkrat. Obstaja veliko projektov, ki jih lahko zbere s kompletom MINDSTORMS , zato si vzemite čas . Priloži eno ali dve tipali na centralni opeke in jih nato pritrdite na vaš model. Če uporabljate lučko ali vizualni senzor , se lahko nahajajo kjerkoli , vendar ne pozabite , da je treba na dotik, senzorji potekala ločeno od robota na roki ali sondo . Prav takosenzor zvoka ne sme biti blizu opeke (hrup motorja bo oviral ), ampak podaljšana proč od telesa ali obudil od njega .
Dokončno robota
15 < p> Ko opeke ,sistem za gibanje in senzorji so vsi v mestu , vaš robot je skoraj končana . Dodaj delov , da bioblikovanje bolj mehek, ali darobot videti bolj kot kaj drugega , kot vozilo ali žival .
16

Ko jerobot končan , boste morali programirati Mindstorms opeke . Večina osnovnih funkcij, ki jih lahko senzorji dosegajo že programirani , lahko pa priloži tudi kabel USB in program opeko po računalniku v različnih jezikih. Če ste še vednozačetnik, bi morali začeti spreprosto, naloge na vlaku prvi.
17

Preizkusite svoj ​​robot . Ne pričakujte, da vse, kar se je odlično delati takoj. Mehanizmi o gibanju morda treba prilagoditi alisenzor morda treba premakniti. Na koncu je gledal robota ki si ga zasnoval naredil točno tisto, kar je zasnovana storiti jeponosen trenutek .

Dodaj odgovor