Igre za aktivne otroke

Otroci morajo dobiti zunaj , ko so aktivni, tako da lahko premikate in se igral z drugimi otroki . Fizične aktivnosti ponujajo najboljši način za aktivne , mlade otroke za uveljavljanje in razvoj timskega dela spretnosti. Poleg tega so te igre zagotavljajo okretnost in reševanje lekcije , ki pomagajo otroci naučiti , da bodo zadržale , kot se starajo problem. Kača v jarku

Za začetek , trije ali štirje otroci line up s približno petih metrov prostora med njimi. Ti otroci igrajo kače . Preostanek otroke igranja igre stati na razdalji 15 do 20 metrov stran . Starš ali vodja igre zavpije : ” Kača v jarku . ” Zdaj morajo otroci teči v smeri črte kače in poskusite priti skozi črto , ne da bi označil . Če je označil , morajo sedaj postal kače . Igra se , dokler ne dobi vsakdo ujel.
Red Rover

Kids ločiti v dve skupini z enakimi številkami in postavijo v ravni črti nasproti drugega. Člani vsake skupine se držite za roke s svojimi člani ekipe , približno tri noge narazen , ampak so bližje ko poskuša blokirati otroka iz prebija skozi . Potem ena ekipa začne igro s petjem , “Red rover , rdeče rover , pošljite ______ pravico nad ” z otrokovo ime polnjenje prazno. Imenovana otrok teče naprej in poskuša prebiti v posesti rokah dvema otrokoma na nasprotni ekipi . Če on ali ona prebije , potem on ali ona izbere igralca iz nasprotne ekipe , da gredo nazaj in njen pridružijo . Če se imenuje otrok ne bo prebila , nato pa on ali ona pridruži nasprotne ekipe . Potem drugi trener klice po otroka na enak način . Ena stran zmaga , ko so vsi imeli vse igralce v svoji ekipi .
Blanket Ball

otroci dobili v dveh ali treh skupinah po štiri. Vsak igralec ima kotiček odejo . Ena ekipa se začne z dajanjem na mivki v središču njihovega odejo , potem spuščanje in dviganje odejo hitro kretnjo odbojke v zrak . Nasprotne ekipe potem morali premakniti in ulov na mivki , nato pa ga pošlje v zrak spet za drugo ekipo za lov in storijo enako . Igra se nadaljuje, dokler ena stran pade gol ali ne ujeti žogo v svoji odejo.
Hide – in – Seek

Prvič, kdo je izbran za ” It ” in postaneazil . Z zaprtimi,azil obrnjena v nasprotno smer od drugih otrok igranjem in število počasi do 10 ali 20 ( ali več , odvisno od števila ljudi in velikosti prostora pokrivanja ) . Ko končate štetju,iskalec kriki , ” Ready or Not, ” in začne iskati skrite igralce . Zdaj morajo skrite igralci ne bi našel , ki jih je za azil , ki označita prva oseba, on ali ona je sposoben ujeti. Ujete igralec postane ” It” za naslednji krog .

Dodaj odgovor