Igre na 1950 in 1960

Brez sodobnih zabavah , kot so video igre in računalniki , igre 1950 in 1960 osredotočila na duševne in telesne sposobnosti . Igre sredine stoletja tudi pogosto sodelujejo timsko delo . Čeprav bi se lahko otrokovo domišljijo negovati z igranjem sama , veliko priljubljenih iger teh desetletjih vpleteni dve ali več igralcev , ali jetrivia ali hula hoop tekmovanje , alipriljubljena namizna igra časa . Duševne igre

igre v 1950 in 1960 pogosto testirajo mentalne sposobnosti udeležencev. Trivia igre , na splošno, so pogosto igral z vseh starosti . Televizija zabava razstava je bila priljubljena na naraščajočo količino gospodinjstev s televizorji indom verzija »Kaj je Moj Line ?” ( 1950-1967 ) je igrala veliko na potovanjih avtomobila in doma. Znane kot ” 20 vprašanj , “igra med 1950 in 1960 je bila zgrajena na kažejo na predpostavki ugibanja nekdo poklic na 20 vprašanj in lahko vključujejo širši cilj ugibati, skoraj nič” , da ” oseba, ki je mislil . Američani so dosegli določeno starost bo priznala na vprašanje : ” Ali je večji od breadbox ?” , ki je bila narejena priljubljen klasičen ameriški humorist Steve Allen na šova in ostal rezanih na ” 20 Vprašanja ” domačem variacije .
Hula Hoop

Fizikalne tekmovanja in dirke je bila popularna v 1950 in 1960 , inhula obroč je pogosto spredaj in center . Uporaba Hawaiian hip- akcijski ples kot navdih , jehula hoop trži kot lahkega plastičnega obroča v različnih živahnih barvah časa. Hula hoop je zasukal telesa na kolku v gibanju , ki ga vodi zavrtelo tako dolgo, kot bi ga igralec nadaljuj . Bilo je v nekem smislu” hip ” različica kolebnico . Hula hoop bi se lahko uporabljali kot individualni in timski igri , ki ga vidim , ki bi ohranil Hula Hoop zavrtelonajdlje.

Namizne igre

različica sredine stoletja današnji video igre jeigralna plošča . Tudi s družabne igre , igralci testirajo svoje umske in telesne sposobnosti . Priljubljena namizna igra časa je bila operacija ” , ” ga igrača podjetja Hasbro izšla leta 1965 . “Operacija ” potrebna igralce za pridobivanje notranjih delov telesa od značaja z imenom » votlih Sam ” brez dotikanja obrise posameznega dela in sondiranje Zumer . Šlo je potrpežljivost in mirno roko . Igralci se naučili dele telesa , hkrati pa uveljavljajo spretnosti .
Retro

Danes , retro je priljubljena v vsem, od oblačil do domačega oblikovanja, in ki vključuje igre . Medtem ko so nekatere igre 1950 in 1960 , kot so hula hoop tekmovanja in trivia igre , je ostal v igri skozi desetletja , drugi uživajo novo življenje . Ironično je, da je današnja nova tehnologija spurned to zanimanje na več načinov ; retro igre so sedaj široko na voljo kot mobilne aplikacije , in social media spodbuja navzkrižno igro retro igre kot Scrabble .

Dodaj odgovor