Kako ustvariti R & D 3,5 Character

Preden začnete nov Dungeons & Dragons akcijo , morate ustvariti koncept znakov. Ali je toagile elf rogue , ki pobere vse razpoložljive žep ali škrat duhovnika , ki želi širiti besedo o svoji veri po vsem svetu ,tip značaja , ki jih ustvarite določa, kako se boste igrali igro . D & D 3.5 Igralci Handbook vas popelje skozi proces ustvarjanja in navaja vse razpoložljive možnosti za vaše nove character.Things boste potrebovali
znakov list
3 šest- sided kocke
D & D 3.5 Igralci Handbook

Prikaži več navodil

1

roll tri Šeststranične kocke in dodamo številke skupaj , da bi našli svojo prvo oceno sposobnosti . Ponovite postopek še pet krat , tako da ima skupno šest točk , od treh do 18 let. Vaša sposobnost rezultati soosnova za vse vaše lik druge spretnosti in sposobnosti.
2

Zapišite šest točk v ” Sposobnost Scores ” oddelek na levi strani vašega značaja stanja. Vnesite rezultate , če so potrebni za tip značaja , ki jo želite igrati , kot je dajanje svoj najboljši rezultat v ” Intelligence ” , če želite igrati čarovnika ali v ” moč ” , če želite igrati borec.
< Br >
3

Izberite eno od najdemo v poglavju dva igralca priročniku za dirke, kot so ” človeški “, ” škrat ” ali ” pol- ORC . ” Zapišite sposobnost rezultat modifikator za svojo dirko , kot 2 ustavo in -2 karizmo za pritlikave značaja . V skladu s tem spremeniti svoje poglavje rezultat sposobnosti .
4

Zapišite nobenih posebnih sposobnosti , ki jih vaš dirko v ” posebne lastnosti ” na svoj ​​značaj stanja. Na primer ,elf dirka prejme ” Low Light Vision ” in ” Martial Weapon STROKOVNOSTI : Longsword ” . Sposobnosti
5

Preglejte razpoložljive pouk v poglavju tretjega igralca v Priročniku in izberite razred , ki ga želite uporabiti za vaš značaj , kot so ” Druid ” ali ” Monk “. Napišite svojo izbiro v ” razred ” heading na vrhu znak stanja .
6

Preuči”hit umre ” za vaš razred , kot so ” 1d10 ” za lovca . Mark navzdol vaše hit točk na podlagi vašega hit umre v ” hit točk ” pod to točko . Na primer ,borec začne z 10 hit točk, skupaj z vsemi bonus za imajo visok rezultat Ustave. Preuči bonus tabelo na strani 9 igralčeve priročnika , da bi našli bonus za vaš ustava rezultat , kot ” 1 ” za rezultatom 12 .
7

Poiščite število spretnost točk za vaše razred , ki se prikaže pod ” razred Skills ” pod to točko . Na primer ,barbar se začne s štirimi spretnost točk , plus tvoja inteligenca modifier , krat štiri. Odpri Četrto poglavje v igralčevo priročnika , da si ogledate seznam veščin .
8

dodelite svoje razpoložljive spretnost točk spretnosti , navedene v četrtem poglavju . Preuči tabelo na strani 63 , da vidite, katere veščine so navzkrižna razred spretnosti za vaš razred . Na primer ,”Escape Artist” spretnost jekriž razred spretnost za barbarsko razred , kar pomeni, da morate porabiti dve spretnost točk za nakup eno točko v tej veščini.
9

Zapišite svoje spretnosti v ” spretnosti ” oddelek na desni strani lista znakov . Preuči Peto poglavje v predvajalniku priročniku za videti seznam podvigi . Izberemo poljubno en podvig za vaš značaj in ga zapišite v ” podvigi ” pod to točko . Človekove znakov prejeli brezplačno bonus feat na prvi stopnji .
10

Pregledati Stran 111 od igralčeve priročnika , da bi našli zneska , ki se začne z zlatom za vaš razred znakov, kot so ” 125 ” za ” Rogue ” razred . Zapišite vso opremo, v poglavju sedem , ki ga želite kupiti s pričetkom zlata , kot oklep ali orožje . Zapišite vse spremembeoklep omogoča, da svojo oklep razredu v ” Armor razreda ” heading blizu sredine znak stanja .
11

Zapišite vse preostale podrobnosti za vaš značaj , kot je njegovo ime , božanstvo in moralno poravnavo . Boste našli opise razpoložljivih božanstev in poravnavi v šestem poglavju igralca v priročniku .

Dodaj odgovor