Vaje za platforming v AS3

Platformske igre so bile približno za let . Kot je zaznamovan z enim od prvotnih , ” Donkey Kong ” Nintendo ustvaril leta 1981 , platforma igre prisotni igralci z osnovne izziv skakanje iz ene platforme nanaslednjo brez padca ali teče v ovir pomenilo, da odpravijo svoj ​​lik iz igre . ActionScript 3.0 ( AS3 ) jenajnovejša različica ActionScript inprogramski jezik za platformo Adobe Flash , ki pomaga programerjem pri ustvarjanju interakcijo v svojih igrah , in, natančneje , platforma igre . Navodila

1

Ustvarite svoj značaj , kar jeprvi korak pri ustvarjanju tutorial za vašo platformo igro v AS3 izkušenj. Vaš cilj v tej fazi je , da bi vaš lik premikate levo in desno, kot tudi omogoča , da skoči .
2

zgraditi svojo prvo stopnjo za vaš značaj , da tekmujejo v igri platformo . Boste ustvarili blokov za vaš značaj , da stoji v tej fazi razvoja vaše igre.
3

Program različne predmete v svojo igro sedaj, ko ste razvili svoj ​​značaj in stopnjo . Poleg blokov , programiranje igro tako vaš lik pade , ko se ne stoji za enega od blokov . Lahko razvije tudi več predmetov, za vaš značaj , da stoji na med programiranjem . Kenny Sun gospoda Sun Studios tudi priporoča, da programirate svojo igro v tem trenutku za premikanje levo in desno , kot vaš lik se premika preko zaslona na obeh straneh .
4

Dodaj različne elemente na vašo raven. Ustvarite lestve , ki omogoča vaš lik , da se povzpnemo po tem, ko se je odlepil od platform . Mr Sun Studios svetuje ustvarite odbijači tudi tukaj. To so napeljave v vaši igri, ki lahko vaš lik vodijo v in se vrnejo , vendar ne bo mogel teči skozi . Vaš lik se bodo morali imeti način , da bi dobili čez odbijač , kot je uporaba lestve ali skakanje iz ene platforme nadrugo.
5

zgraditi sovražnika za svoj lik. Če želite, dacilj igre bolj zapletena kot zgolj dobili od točke A do točke B , ki jih plezanje in skakanje , dodajte sovražnika znak , da ustvarite spremenljivko, ki povečuje težavnost svojo igro .
6

Complete raven z dodajanjem spodbude in končna točka . Kot v ” Donkey Kong , ” Cilj je, da se iz dna klanec vzpon na vrh. Enako storite tudi tu z ustvarjanjem ciljno črto . Mr Sun Studios priporoča zagotovitev spodbud na poti , kot zlatih kovancev .
7

Build preglednico , da bi spremljali , kako so udeleženci fare v igri . Prav tako se prepričajte, da zagotovi gumb za ponastavitev , ki bodo ponastavili rezultat, ko seje začela nova igra .

Dodaj odgovor