RPG Quest Ideje

V video in teoretičnih igranje igre vlog ,dobra zgodba je zanič igralcev v , medtem ko jihslaba zgodba pljune ven. Vsenajboljše igranja na svetu ne bo štela za veliko brez učinkovitega zgodbo , da ga spremljajo . Če želite , da bi izklesala prizadevanje , da bodo vaši igralci pogovarjati že več let , začnite z ustvarjanjem zgodbo , ki jih bo spravil zasvojen. Ko Obdelujete Quest , ne začeti zStory

“Nekateri pustolovci sestane po naključju v gostilni . Slišijo o jami , polni zlata , zavarovani s požarno dihanje zmaj. Jim pridružijo sile , da bi ubil zmaja in dobili zlato . ”

Ta fantasy pustolovščina jekliše . Igralci imajo malo naložb v zemljišča . So samo zgodi, da se tisti, ki ubijajo pošast in sprejema svoje stvari. To je razlog, zakajprizadevanje mora začeti z znaki , nezgodbo.
Znake, ki pride, prvi

Vsaka zgodba potrebuje osrednji konflikt , konflikt, ki prihaja iz liki sami .

Preden obrti parcelo za igro vlog , obrti znakeigralcev . V video igre , boste (oblikovalka iger ) imajo popoln nadzor . V teoretičnih igro vlog , vam (mojster igre , ki vodi igro ), bodo morali prilagoditi na odločitve vaših igralcev .

Craft – Znakovni Driven Konflikti

Naredite znaki imajo pomanjkljivosti , ki vodijo do konfliktov , potem obrti zgodbe okoli teh konfliktov . Tam mora bitizunanja nasprotnik (superzločinec ,demon – lord ) , vendar pa mora biti tudinotranji konflikt povezan z zunanjo konflikta . Do konca prizadevanje , morajo znakov premagati svoje pomanjkljivosti in svoje nasprotnike .

Na primer, če jeznaknaivni mladi princ , ki so ga izdali njegovi moči lačen brata. Maščevalni princ mora ponovno pridobiti svoj ​​prestol in ohrani svoje človečnosti . Čelik jesebičen čarovnik , da ga slučajno sprosti strašno demona . Čarovnik mora preklicati svoje napake in se učijo , da skrbi za druge.

V obeh primerih so se igralci imeti osebni delež v zgodbi , ker je njihova zgodba .
Razviti Deep nepridiprave , ne Plitvo Ones

Vsaka zgodba potrebuje dober lopov , vendar najboljša malopridneži vidijo kot junake. Oni niso samo zlo zavoljo zlo . Hitler je bilmnožični morilec , vendar je mislil, da je varčevanje z nemškimi ljudi , čiščenje planet za glavno dirko .

Pogosto malopridneži predstavljajo temno stran junakov. Batman inJoker sta kostumih norci , ki kršijo zakon . Razlika je, da Batman ga ne bi branil red , medtem koJoker počne širi anarhijo .

Vzemite te lekcije iz zgodovine in literature. Soočiti svoje igralce s svojimi najtemnejših sebe.
Prepričajte se, da junaki in Villain sestane predFinal Showdown

V ” ubije zmaja ” scenariju smo začeli , znaki izpolnjevati zmaja šele, ko so ga ubili. Dobre zgodbe so junaki izpolnjujejo lopov pred zadnjo bitko . Starejše srečanja vzpostavi antagonistično razmerje , kar ima za posledico boljši končni bitki .
Be Sure Situacije ne bi bilo enostavno rešitev

Pit vaši igralci proti moralnih dilem . Nagrajeni “Dragon Age” serije prisili igralce, se soočiti moralno sive situacije , kot žrtvovanje nedolžnega otroka , da shranite mesta. Prenos igralce Pri odločanju o vlogah ( in jih soočiti s posledicami ) poveča svoje naložbe v zgodbo.
Bodite Igralci Nekam Posebna

Ko imate znake in konfliktov vzpostavi nastavitev. Najboljši nastavitve ne reciklirajo stare ” fantasy kraljestvo” scenarij . Poskusite obrniti standardne nastavitve (iz celega sveta , kjer škratje branijo svoje domovine od vdora ljudi ) ali mešanje žanrov ( RPGsvet, kjer – magic pogon robotov dirka za kolonizacijo zvezde ).

Karkoli narediš , ne pozabite, da fantastični svetovi niso nič brez dobrih znakov in konfliktov . Ko boste obdržali to pravilo v mislih , boste ustvarili gostje , da igralci ne bodo nikoli pozabili .

Dodaj odgovor