Kako ustvariti igri RTS

A realnem času strateška igra , ali RTS igro , jeračunalnik ali video igra, ki postavi igralca v ukaz od virtualnega vojsko, ki se mora boriti proti drugih vojsk . Kot vodja zrakoplova, moraigralec zbrati vire , odloči, posebne enote, ki ga želi v svoji vojski in usmerjanje teh enot v napad in obrambo manevre za izpolnitev zahtev zmago v igri . Oblikovanje RTS igro predstavlja poseben izziv za oblikovalca igre. Navodila

1

moraš design motor igro . To jeprogram, ki zagotavlja potreben okvir za razvoj na igri RTS . Stratagus in ika so brezplačni RTS motorji .
2

Napišite igralni ploskvi in nazaj zgodba. Podarite svoji igri določene nastavitve , kot srednjeveških časov , danes , post- apokaliptični dobi ali daljni prihodnosti . Ustvariti več frakcij za igro in opisati stanje konflikt , ki obstaja med njimi.
3

Ustvari igre enot. Izdelavo različnih enot, ki izpolnjujejo različne zmogljivosti v igranja in bojevanja , kot so gradbeništvo , popravila, izvidništvo, svetlo boj , težko boriti se proti napadanju , sniping , zračno podporo , protiletalska in superweapon . Dodeliti stroške teh enot glede na njihovo uporabnost. Vsak RTS Igra ima nekaj sredstev ali valute , ki določa sposobnost igralca za ustvarjanje novih enot ; odločite, koliko tega vira ali valuti , moraigralec porabljati za vsak tip enote . Oblikujete svoje enote na tak način, da so vsi enot posameznega frakcije imajo vizualne podobnosti.
4

Ustvarite zgradbe . Dodeli posebne naloge posamezne stavbe , kot so proizvodni enoti in raziskav .
5

Vzpostaviti tehnološko drevo. Razpostavite vse tehnologije , enot in stavb, ki jih lahko vsak frakcije ustvarite tako, da so razvitejše postali dostopni šele potem, ko so se igralci naredili potrebne gradnjo in raziskovalno stavbe do njih .
6

Run testi igre na preprostem zemljevidu. Izšlo kakršne koli napake , ki se pojavljajo pri igranju .
7

ustvariti igro kart . Naredite terenih , ki izzivajo igralce na različne načine . Ustvarite nekateri, ki so simetrične ” vozlišča ” , ki dajejo enake izhodiščne položaje vsem igralcem . Ustvarite drugih, ki dajejo asimetričnih izhodišča , po možnosti z več igralci na eni strani bitke kot nadrugi strani.
8

Ustvari single -player kampanje . Naredite niz zemljevidov, ki , namesto da zaposlujejo splošne umetne inteligence , so posebne razmere , da moraigralec srečujejo v kateri imajo svoj ​​računalnik nasprotniki posebne naloge za izvedbo . Na primer, lahko nekateri zemljevidi kampanje imajo pridejo okrepitve v bitki na določenih točkah v času. Kraj sproži na zemljevidu , ki povzročajo dogodkov je prišlo , koigralec gre v določenih krajev ali dosega določene cilje .

Dodaj odgovor