Kako ustvariti Wolf RPG SIM

Volkovi so največji člani družine živali , ki vključuje gospodinjstva psa. Kljub zmanjšanih številk, v Združenih državah Amerike, da ohranijo posebno mesto v kulturah različnih ljudi, ki naseljujejo državo . Te skrivnostne podočniki so sinonim za divjo plat narave in svobodnega duha v veliki puščavi . Ker je poudarek simulacije vlogo igrajo igro , volkovi , da zanimivih predmetov – vedno na robu lakote in izumrtje – še borijo za preživetje proti fantastično odds. Za tiste, ki so pripravljeni za spopadanje z izzivi , ki ustvarja takšno igro lahko nagrajevanje endeavor.Things kar potrebujete
referenčnih slik in video posnetkov volkov
referenčnih slik in video posnetkov gozdnih živali Neomejeno Online vira Wolf dejstev Neomejeno referenčnimi zemljevidi
Adobe Photoshop
Microsoft Word
RPG Maker VX opreme
Proste Prikaži več navodil
Slika pripravo
1

Zberemo sklicujejo podobe volkov in plen živali in jih shrani na vašem računalniku . Boste storili najbolje, da ustvarite posebno mapo za te slike.
2

naložiti Adobe Photoshop in obremenitev ” obraz tiles.png ” datoteko iz imenika RPGMaker VX (ki je 384×192 pik . ) To bopredlogo za vaš ” obraza ” slik znakov , ki predstavljajo različne čustvena stanja vašega Wolf . Specifična ton zelene barve ozadja se uporablja za preglednost .
3

Poljedelstvo in obsegu več volkov slike v 96×96 pik in jih vstavite v . PNG mejijo ena na drugo . Lahko uporabite do osem slik skupaj , da izpolnite predlogo . Pick slik , ki kažejo izrazito volk obraza izraz – kot so strah , agresivni, radoveden ali pasivno . Če želite imeti prosojno ozadje , izpolnite območje z zeleno barvo ozadja, s predlogi.
4

Shranite datoteko kot ” volk obraza tile.png ” in ga premakniti v imenik RPGMaker VX .
5

naložite datoteko character.png iz imenika RPGMaker VX . Treba je 384×256 pik . To bo postalmodel za animacije za volka in drugih živali pa lahko srečajo med igro.
6

Ustvari animacija okvir slike volka , ki se giblje v vsaki od kardinala smeri ( tvoja animacija je le trije okvirji , tako da bodo kot brezšivne v tranziciji , kot je to mogoče) . Slike morajo biti 32×32 pikslov . Referenčna raba volkov posnetke ustvariti zmerno verjetna slik. Prilepili vsak okvir v svoj referenčni podobo , s pomočjo slik znakov kot vodilo za namestitev .
7

Ustvarjanje animiranih sličic za vsako stališče , ki ga želitevolk , da se bodo lahko , kot so čepi , tek ali skače . Ponovite ta isti postopek za vsako žival , ki jo želite volka , da za lov ali naletijo na primer medved, jelena ali kuncih .
8.

Shranite datoteko kot ” wolfcharacter.png ” ali ” wolfprey.png ” ali ” wolfencounters.png ” kot je primerno in premikanje datoteke v imeniku RPGMaker VX .
Ustvari znake
Gospodarska 9

Odprite nov Microsoft Excel in ustvariti več stolpcev . Označiti vsak s pomembnimi statistike svojo igro in ime bitje . Na primer , boste morda morali stolpec z oznako ” Prey ” in drugi, imenovan ” kamuflaža ” ” Evasion ” ” Hunger ” “Zdravje ” ” Teža ” in ” Speed ​​”.
10

vzpostavitev podatkovne baze za ustrezne vrednosti s primerjavo dejanskih Svetovna statistika na volka ali drugih živalskih in uporabo volka kot osnova za vse primerjave . Namesto da poskušam priti gor z mero na svoje, uporabiti dejanske vrednosti , kot so teža v funtih in hitrosti v miljah na uro, kadar je to mogoče . Za vrednote , kot so ” utaj ,” določiti relativnega priložnost za žival, da se izmikajo volka , kot 80 odstotkov , za večino malih sesalcev, saj je le eden od petih , kot volk lovi ponavadi uspe . Nekateri statistični podatki , kot so lakota , se bodo razlikovali glede časa in frekvence krmljenja.
11

Prenos zbirke podatkov v bazo podatkov RPGMaker VX z ustvarjanjem bitje, za vsak vnos na seznamu. Dodeliti statistike za bitje, ki se ujemajo s podatki v zbirki podatkov .

12

Ustvari postavke za vsako bitje , da padec v svojem življenju in smrti. Za večino, bi to moralo vključevati odpadki, mesa , kosti in neužitnih bitov . Dodajte te postavke stvor je osnovno inventarja. Da bi ustvarili izkušnje volk , ustvarjanje ” vonj marker ” Element, ki spusti bitja v naključnih presledkih med svojih vsakodnevnih dejavnostih , in”prepoznavanje vonj spretnost ” ki omogočavolk , da se naučijo v vonju različnih bitij in jih spremljali po vsej regiji .
13

dodelite grafične podobe za bitja , ki ste jih ustvarili .
ustvariti svet
14

Izberite ustrezno svetovno niz ploščic za vaš zemljevid . Za večino volkov , boste želeli uporabiti gozdne ploščice določen za zastopanje njihovih habitatov , čeprav nekateri živijo v puščavi , ravnicah ali celo pol- urbanih okoljih .
15

Paint svetovni zemljevid s pomočjo svetovnih ploščice temelji na resničnih elementov na zemljevidu . Ne pozabite, da je veliko volkovi seliti do 100 milj , tako da vaš zemljevid bi moral vključevati obsežno območje , da predstavlja ustrezno lovsko območje. Bodite prepričani, da so regije z vodo in ustrezno rastlinskih področja za lov.
16

Ustvari submaps znotraj regije (povezano s “točki vrat “), da predstavljajo bolj približani pogled področja , ki so posebnega pomena za volka ali njegovo zgodbo . Te lahko segajo od lovskih območij za plemenske razlogov ali celo mesta socialnega pomena za volka , kot je na strani skala razgled . Česimulacija volk vključuje urbano področje , dodajte hrano več smetnjakov , da predstavljajo vir , ki jih nekateri volkovi uporabi za dopolnitev svoje prehrane .
17

Ustvari ploskve dogodke, ki se sprožijo različni v igri statusov . Ko lakota volk je dosegla določen prag , se lahko sproži ” nagon za lov ” dogodek . Ustvarite v igri timer in ga uporabi za sprožitev družbenih ali parjenja dogodke , ali celo spremembo pogostosti pojavljanja določene plena ali plenilci.
18

Test igro pogosto , dokler ste zadovoljni ssplošno videz in simulacije . Dodate lahko glasbo in zvočne učinke (kot so volk howls ali growls ), za piko .

Dodaj odgovor