English Dartboard Pravila

Pikado jestara igra , ki je nastala v Evropi , z različnimi miti o njegovi izuma. Sodobni pikado prihaja k nam iz Anglije v poznem 19. stoletju , glede na spletni strani dartsinfoworld.com . Igra je dokaj preprost , z igralci ob zavoji metali pikado na tarče in poskus za točke , ki jih hitting določenih delov sveta. Obstaja veliko iger in variacije v igri , vendartradicionalni angleški igra501 ( izgovarja ” pet – oh -one ” ) . Cilj igre : Najprej Zero Zmag kupi

501 in njegove različice ( 301 , 401, 601 , 701 , 801 , 901 ali 1001 so primeri ) ,Cilj igre je, da doseže rezultat nič . Vsak igralec začne igro s 501 točkami ( v različicah , ki jih začnejo s številko z imenom naveden ). Saj metati pikado na krovu , se odbijejo točke so rezultat od 501 dokler ne dosežejo nič. Prvi igralec, ki doseže nič zmag
Točkovanje : . Hit segmenti sveta zaslužiti točk

dartboard jekrog razdeljen na 20 rezin ali segmentov in Bullseye . Tipičen dartboard ima vrednost vsakega segmenta na zunanjem robu segmenta . Vsak segment je razdeljen z dvema tanke kroge. Na zelo zunanjega roba plošče jeobojestranski točk krog . Na pol poti med zunanjim robom kroga in Bullseye jetrojno točk krog . Bullseye je razdeljena na notranji in zunanji Bullseye Bullseye .

Ko jepuščica vrže ,odsek bode v označuještevilo točk, ki jih je treba oddati. Čepuščica zadene segment 20 točk , se 20 točk dodeli . Čepuščica zadene del zunanjega kroga dvojne točke segmenta 20 -točkovni , se 40 točk dodeli . Čepuščica zadene del ožjega kroga triple točk segmenta 20 -točkovni , se 60 točk dodeli . Zunanji Bullseye je vredna 25 točk innotranji Bullseye je vredna 50 točk .
Tri PikadoTurn

Pikado je običajno igra z dvema človekoma . Vsak obrat pikado je igral s tremi puščic na predvajalniku . Da igralec določajo vsak igralec meče eno samo puščico na krovu . Igralec , ki je najbližje Bullseye izbere kdo vrže prvi. Če oba igralca udariti Bullseye , spet vrgel dokler niodločilen rezultat .

Na koncu pa so igralci skupaj njihovih doseženih točk in jih odštejemo od njihovih trenutnih ocen , ki se začne na 501.

Natančno Točkovanje za zmago

na splošno jeigra 501 ni težko, dokler se ne dosežekončno na vrsti. Igralec mora prinesti jo dosegli do natanko nič za zmago . Na zadnji strani pa bo šel čez ničlo povzroči izgubo zavoju in točk igralca vrača kot pri prejšnjem krogu . Na primer , boigralec z rezultatom 35 morali rezultat 35 točk, ravno za zmago. Igralec lahko zmaga na eni ali dveh puščic , na primer , ki je prizadela dvojno 15 segmenta in 5 odsek za zadetek 35 ; ampak moraigralec zadeti 15 , 5 in nato 20 , ocena igralčevo vrne v 35 pa je treba poskusiti znova na svoji naslednji zavoj.

Dodaj odgovor