Kako izpolnite svoj Dungeons & Dragons Record List Character Preden se igra začne

Izpolnjevanje stanja znakov, preden se je Dungeons & Dragons kampanjo zahteva nekaj kreativnosti in nekaj osnovnih matematičnih spretnosti. KerDungeon Master ( DM ) nadzira igro , z njim posvetoval za kakršne koli omejitve glede rase in izbiro razreda , uvedene s kampanjo . ” Dungeons & Dragons igralcev Handbook ” vsebuje podrobne informacije o ustvarjanju in upravljanju znakov , kot tudi informacije o možnih razredov in ras v game.Things boste potrebovali
” Dungeons & Dragons igralcev Handbook ”
znakov sheet
Pencil

Prikaži več navodil

1

Uporabite svinčnik . Boste verjetno morali narediti popravke in prilagoditve med igro.
2

Izpolnite imenom lika in fizikalnih lastnosti na področjih, na vrhu lista. Vključno višina , teža, barva oči in podobne lastnosti pomagaigralec razvije jasno predstavo o značaju in pomaga DM na enak način .
3

Izpolnite lika razreda , Race in Alignment . Preverite z DM pred tem -Kampanja ima v mislih, lahko omejijo svoje odločitve. Poleg tega lahko nekateri vztrajajo, da je treba najprej ugotovila Sposobnost Scores . Posvetuje z DM ali ” Dungeons & Dragons igralčeve Handbook ” za podrobnosti o vsakem elementu .
4

Začnite valjanje v razvoju sposobnosti ocenami . Šest kategorije so moč , spretnost, ustava , inteligenca , modrost in Karizma . Vsak Sposobnost Rezultat se določi s tekočega programa , ki ga določi DM . Skupni tekoči program za določanje točk je” 4d6 ” roll . Igralec zvitki štiri kocke za vsako Sposobnost ocene , pada najnižje kocke in dodal, preostali trije v vsakem primeru za proizvodnjo začetne Sposobnost ocene . Šest številk , ki so posledica je mogoče uvrstiti v katero koli kategorijo.
5

Naredite vse potrebne prilagoditve vašo sposobnost ocenami , ki izhajajo iz vaši izbiri rase in razreda . Vnesti v polja v razdelku sposobnost scores lista znakov . Na primer , Elven znakov prejeli bonus 2 v spretnosti , ampak-2 udaril z ustavo . . Oglejte ” igralčeve priročnik ” za podrobnosti
6

Izpolnite Vaš prihranek meti : Fortitude , Reflex in volje . Te številke so iz določenih sposobost ocenami in različnih sposobnosti in Magic prilagajanje , ki ga prinaša vaši izbiri razreda in rase . Na primer, če imate Elven Ranger z osnovnim rezultatom 10 v spretnost, bi ga prejeli 2 v spretnosti , ki 1 Magic Spreminjevalec in 2 Sposobnost Spreminjevalec , kar skupno znaša 15 za Reflex .

7

Izpolnite katere koli dodatne opreme , s katero se bo vaš lik začne igro . Na splošno , DMS omogočajo 100 zlatnikov za nakup osnovne opreme , preden se igra začne . Vnesite opreme, kupljene v seznamu na drugi strani znak stanja . Boste izpolnite večino drugih odsekov poIgra se začne, v posvetovanju z DM in drugih akterjev.

Dodaj odgovor