Ruby Sanctum 10 Borbe Vodnik

Ruby Sanctum jenapad ječo v ” World of Warcraft ” spletni igri . Uvedena z patch 3.3.5 , ta raid ima tri različne mini šefi , Baltharus na Warborn , Saviana Ragefire in generalno Zarithrian , in en končni šef , Halion . Vse štiri bojev zahteva temeljito razumevanje strategije za poraz . Raid Sestava

Boji v 10 – man različico Ruby Sanctum potrebna dva tanka , dva ali tri zdravilci in pet ali šest škode trgovci . Poleg tegaHalion boj zahteva vsaj dve osebi , v najboljšem primeru zdravilci , ki so sposobni odstraniti niti prekletstva ali čarobne debuffs . Zaradi tega naj bi Paladin in shaman zdravilci zagotovi, da so dani talent točko, v tem vrstnem redu , Sveto čiščenje in izboljšana osvoboditi duha .
Baltharus se Warborn

člani Raid razen cistern morajo zagotoviti, da ostanejo zadaj BaltharusWarborn ves čas , da bi se izognili umira , saj ima cepila sposobnosti. Poleg tega bo ta šef redno uporabo Blade Tempest , je sposobnost tornado tipa , ki naj bi igralci odmakniti od da se izogneta sprejemanju škodo. Vsi igralci morajo ostati na razdalji več kot 12 metrov od drug drugega zaradi Enervating Brand , sposobnostjo, ki zmanjšuje škodo ukvarjal z eno posebno predvajalnikom in vsemi drugimi akterji znotraj 12 metrov od njega, medtem ko povečanje šefa škodo ukvarjal zisto znesek . Ko je dopolnil 50 odstotkov zdravje , bošef ustvariti kopijo samega sebe . Drugi tank je treba pobrati to kopijo , kakor hitro je mogoče, da bi se izognili ga aggroing na in ubijanje zdravilci . Trgovci poškodbe morala nadaljevati ubijanje izvirnik šefa , saj bodruga kopija izgine , ko umre .
Splošno Zarithrian

Splošno Zarithrian velja za skladanje – oklep zmanjšanje Debuff njegove posode za gorivo ; ko je ta Debuff dosegel dva ali tri kupe , bidrugi rezervoar zasmehoval šef. On bo tudi občasno uporabo zastrašujoče Shout , neizogibno območje učinka omamljanje , in poklicati Onyx Flamecaller dodaja . To dodaja, naj bi pobral kar tank ni tesnilni trakovi šefa v tistem trenutku in hitro ubili škode trgovcev.
Saviana Ragefire

Zaradi Saviana Ragefire v čelnem stožcem dih napad, naj vsi člani RAID , razen cistern se zagotovi, da stojijo za njo in ne pred njo . Prav tako redno enrages , povečuje svoj ​​napad hitrost in jo povzroča , da jim naloži periodične škode požara na celoten napad . Druidi , lopovi in ​​lovci lahko odstranite to razjezi , čeprav lahkonapad preživela dovolj zdravljenje , če ga nihče ne more odstraniti . Ona bo tudi redno leteti gor in litega Požar na nekatere igralce . Prizadeti igralci bi se morali odmakniti od drugih , da jih ne poškodujete ; če se posoda usmerjen požar , je treba drugi rezervoar norčujejo Saviana od njega .
Halion

Halion jetrifazni boj . Zagotovitev, da vsi igralci teči ob istem času, ko jerezervoar potegne Halion , ali nekateri igralci lahko trajno zaklenjen zunaj območja boj s plamensko steno , ki se pojavinekaj sekund po tem, ko je Halion ukvarja . Halion ima dve standardni zmaj sposobnosti, frontalni napad stožca dih in rep oplazilo . Razen cistern igralci se morajo izogibati stal pred njim , in ne igralci bi morali stati za njim .

Prva faza tega boja je dokaj preprosta , le z dvema nevarnih sposobnosti. Halion bo občasno pade meteor na naključni igralec. Območje udarca meteorja se bo pokazala z rdečkasto grafiki se pojavljajo na terenu; kometeor pade na tla , se bo štiri zaviralci poti razteza od območja vplivov na požarni zid , ki obdaja območje, boj . Igralci bi se morali odmakniti od tako vplivnega območja in se plamen poti , da bi se izognili umira. Poleg tega bo Halion občasno odda Fiery zgorevanje naključno igralca. Ta sposobnost se ukvarja manjše poškodbe požara na prizadetem igralca in velja za zlaganje Debuff imenovan Mark zgorevanja vsakič, ko se ukvarja škodo. Ko je Fiery Zgorevanje odstranjen , se boogenj obliž pojavil po igralcu ; višjiznesek Mark zgorevanja nizov na predvajalniku ,večja ta popravek ne bo . Igralci ki jih je prizadela Fiery zgorevanja, bi bilo takoj tekla na zidu , ki obkroža območje, boj in od drugih akterjev; potem ko so dosegle steno , je treba nemudoma odpraviti zdravilci Fiery izgorevanjem.

Druga faza boj se začne, ko zdravstveno Halion je dosegla 75 odstotkov . Šef bo izginila in pustite portal v kraljestvo senc v svojem mestu. Celoten napad , razen enega od tankov in eden od zdravilcev , naj bi ta portal ; drugi rezervoar moral bitiprvi, ki bo šel v , takoj sledi preostalih zdravilcev , nato pa so jih trgovci škode . Obstajata dve sposobnosti za reševanje v kraljestvu senc . Prvi , Soul potrošnjo, deluje enako za Fiery zgorevanja in jih je treba obravnavati na enak način. Druga možnost , Twilight Cutter, je bolj kompleksna. Pri vstopu v območje senci , boste opazili dve senci sfere počasi krožijo okoli območja , postavljen na 180 stopinj med seboj. Halion bo občasno energijo teh področij ; ko se to zgodi , se bopojavil žarek med sfere , ki se ukvarjajo škodo v vseh akterjev , ki jih je ujetih . Krogle bodo še naprej vrti , medtem ko se to zgodi , tako da bodo vsi akterji znotraj sfero v senci Še naprej se gibljejo , da bi se izognili žarek.

Tretja faza boj se začne, ko zdravstveno Halion je dosegla 50 odstotkov . Na tej točki,portal za fizični ravni se pojavi v kraljestvu senc . Polovica trgovcev škode naj bi ta portal in glavo nazaj ven . V tej fazi Halion pojavi tako v fizičnem svetu in področje senci . En tank, en zdravilec in tri poškodbe trgovci morali boriti z njim ven, ki se ukvarjajo z enakimi sposobnostmi , kot prvo fazo , medtem ko so preostali racijo so ga moral boriti v kraljestvu senc , ki se ukvarjajo z enakimi sposobnostmi , kot drugo fazo . Poleg tega bo Halion pridobili meter telesnosti , ki določa, koliko škode se ukvarja v vsaki sfero. Če je potrebno več škode ZNOTRAJ ZNOTRAJ sfero v senci kot v fizičnem svetu , bo precej več škode v fizičnem svetu in manj v kraljestvu senc , in obratno . Ključ za obravnavo te faze je, da škode v ravnotežju v obeh območjih , zagotavljanjemeter telesnost ostane blizu 50 odstotkov , kot je mogoče .
Junaško Težavnost

junaški težava različica Halion boju predstavlja več razlike . Obliži z Fiery zgorevanja levo in Soul potrošnje bo aktivna v obeh območjih , zmanjšanje količine vesoljskih igralci imeli na voljo , da se prepreči druge sposobnosti . Poleg tega bo štiri krogle v kraljestvu senc in ne kot dva in dva Twilight Cutter žarkov , ki tvorita križ .

Dodaj odgovor