Kako rešiti oštevilčeno Magic Cube

oštevilčene čarobna kocka jetridimenzionalna različica čarobni kvadrat. Ustanovljen kot Rubikovo kocko , morate zavrtite oštevilčene diskov , tako da vsaka vrstica in stolpec dodate do čarobno številko. Najpogostejši Čarobna kocka jesemi- popoln red tri puzzle , kjer vsaka ploskvi obsega tri številke tri številke ali devetimi številkami , na obrazu. Za razliko od magičnih kvadratov , ne bo vsak diagonalno črto dodate do čarobno številko v semi- popolne sestavljanke. Da tri magic cube ima 27 številk ( 1–27 ) , kjer je ena skrita v notranjosti cube.Things kar potrebujete
Magic kvadratnih listov
Magic kocko
svinčnik in papir ali calculator

Pokaži več Navodila

1 < p> Practice reševanje dvodimenzionalnih čarobne kvadratnih liste najprej postati udobno z izpolnjevanjem številkami , tako da vse vrstice , stolpce in diagonalne črte dodate do istega zneska. S 3- s – 3 čarobni kvadrat ,centralna številka je vedno 5 inmagična številka ( ali vsota vsaki vrstici , stolpcu in diagonali ) je 15.
2 < p> Začeti reševanje vaš 3 -by -3 magic cube jih ne vedo , da jemagična številka ,skupna vsaki vrstici in stolpcu 42. vesoljske diagonale se tudi dodate do 42.vesoljske diagonalno jetridimenzionalna diagonale , ki gre skozi sredino kocke. Na primer ,diagonalna črta z začetkom v zgornjem desnem številko na zgornji ploskvi , skozi notranjost kocke in konča na spodnji strani na spodnjem levem številka je prostor diagonal.Diagonal črte na vsaki od šestih ravne ploskve kocke ne dodate do 42.
3 < p> Razporedi številke in pri tem upošteva , da je število center znotraj kocke , ki jih ne vidimo 14. To vam bo pomagalo ugotoviti, kaj številke kotne mora biti . Na primer ,številka na zgornjem desnem kotu ene od ploskev kocke je dodanih na spodnjem levem kotu nasprotni površini doda 14 mora biti enaka 42 , saj je vsota vesoljskih diagonal enaka magično številko . Drug način za to je , da v zgornjem desnem kotu dodan v spodnjem levem kotu na nasprotni ploskvi treba dodati do 28. Na primer , če je v zgornjem desnem kotu je 19 , je trebaspodaj levo številko na nasprotni ploskvi je 9 , od 19 + 9 + 14 = 42 .
4 < p> Razporedi številke kotiček , tako da je vsaka od ploskev kocke je imela tri sode kote in eno lihe kot.
5

razporedimo številke , tako daosrednji številko vsakega dodanega na centralni števila nasprotni površini obraza dodaja do 28 , od takrat dodali nevidno številko 14 , bi tri številke skupaj 42.
6 < p> Preverite, če vsaka vrstica in stolpec na vsaki strani dodaja do 42. Če želite , da bi nadaljnje prilagoditve , zapišite vrednosti obrazov , ki so blizu rešiti ; To vam bo pomagalo spomnite možnih rešitev po preklopu številke okoli.

Dodaj odgovor