Nasveti za igranje igre Mastermind

” Mastermind ” jepogosto igral družabno igro , ki vključuje dva igralca . En igralec ustvari skriti vzorec na isti strani plošče, medtem ko se drugi poskusi rešiti v omejeno količino ovojev . Klasična različica uporablja šest različnih barv, vzorec, sestavljen iz štirih barv, inigralec ima 12 poskusov za rešitev vzorec. Več strategij se vrtijo okoli reševanja vzorec z minimalnim zneskom zavojih . Game Osnove: Odbitne

Playing ” Mastermind ” je v bistvu žongliranje več “, če potem” izjave . Bistveno je, da poznajo pomen odzivov na codemaker . Na primer, če se odzove s štirimi bele kljukice , to pomeni, da imate štiri možne ukaze za uporabo štirih barv . Če mu odgovarja z dvema rdeče kljukice na dveh ločenih priložnostih , boste morali ugotoviti, katere barve in dajanje najverjetneje pravilna med vašimi dveh poskusih .
Sama sprememba

način za zmanjšanje igralce v ” Mastermind ” je, da uporabite samo posamezne spremembe med ugibanja . To pomeni, da razen za spreminjanje postavitev ali barvo zatičem ,naknadno domneva ostaja popolnoma enak kot prejšnji. Na primer,prva domneva uporabljajo štiri rdeče zatiči . Na osnovi odziva codemaker je , lahko spremeni en pin za rumeno in hraniti vse druge nožice rdeča za naslednji krog. To jedober način, da se vlak v odbitka. Prav tako jeizvedljivo strategijo , odvisno od začetnega odgovora codemaker je .
Pomen Pegs

Osnovno pravilo ” Mastermind ” je, dardeča peg traja prednost pred belo eno ; To pomeni, da jerdeča peg običajno nadomešča predhodni belo klin . To dejstvo bo izbor možnih vzorcev bistveno , ker obstaja manj pravilnih odgovorov levo . Poleg tegaodsotnost klin tudi navaja, da jebarva sploh ne uporabljajo . Eden manjka peg lahko odpravili šestino vseh možnih kombinacij nanajbolj
Math : . Najprej Moves

Jorg Bewersdorff , avtor ” Luck , Logic and White Lies : matematika iger ” , je študiral zahtevek Donald E. Knuth je na najboljši možni odpiranja poti v ” Mastermind ” . Optimalna strategija slabše primer Knuth je za uporabo dveh barv, drug ob drugem , kot otvoritveno potezo : na primer , bela, bela , rumena, rumena . V najslabšem primeru ještevilo možnih kod preostalih zmanjšalo s 32.768 na 256 . Ob predpostavki, da ne bo nobene logične napake , bo ta strategija vam omogočajo, da statistično uganiti nobenega kodeksa v šestih poskusih . RW Irving ,vietnamski statistik , verjeli uporabo tri barve še slabše kot strategijo sodno Knuth je zmanjšal možne kode . Na primer , z uporabo bele barve , bela, rdeča in telečje dovoljenouporabnik uganiti kodo v povprečju 4,369 poskusih v primerjavi z Knuth je 4,478 .

Dodaj odgovor