Kako narediti Butterfly Game

učinkovit način za osveščanje mladih učencev o metuljih je pa lekcijo v igro . Ali ste študira žuželke ali poučevanje študentov o pojavu metamorfoze , metulji pripravi ustrezne , lepe in pisane predmete . Oblikovanje vaše metulj igro vključuje razmišljanje o vrstah stvari, ki jih želite, da vaše mlade učence , da spoznajo metuljev. Od metulja terminologije s metulj življenjskega cikla , lahko ustvarite svoj metulj igro v starosti primeren način poskrbeti za players.Things boste potrebovali gradbena papir
označevalci Neomejeno Butterfly vizualnih pripomočkov jezik prazne kartice za opomnik,
Proste Prikaži več navodil Neomejeno Butterfly Label Game na
1

Draw sliko metulj na kos krep papirja . Uporabite marker , da pripravi ravne črte na različnih delih metulja , kot so blatniki, glave in prsnega koša .
2

Naredite kopijo podobi metulja na več kosov krep papirja . Morate dovolj koščke papirja za vsakega igralca. Papir služi kot krovu igre.
3

poučite otroke, da označite metulj po kjer črte opozarjajo na telo metuljevih . Igralec, ki etikete metuljnajhitrejši in najbolj točne odgovore zmaga igro .
Butterfly Memory Game
4

Nauči mlade učence o različnih vrst metuljev. Uporabiti vizualne pripomočke pokazati učencem , kaj metulji ste jih poučevanje o izgledal, saj ima vsaka vrsta metulja edinstven barvni vzorec .
5

Ustvari Notecards s slikami metuljev na eni strani. Naredite dve Notecards z ujemajočim metuljev. Na primer ; imajo dve karti s slikami monarhi na njih , dve kartice s slikami na lastovičar , dve kartici s podobami na žalni plašč in dve z metuljčki vprašaj.
6

Zmešajte karte gor . Postavite kartice z glavo navzdol , tako da igralci vidijo le prazne strani.
7

Povej igralce , enega po enega, flip nad eno kartico , ki mu sledi drugi kartici. Če metulji ujemajo,igralec zbira obe karti in se drugi vrsti. Če kartice ne ujemajo,igralec obrne kartice nazaj in čez postane nasprotnikov vrsti. Cilj igre je , da si zapomnimo in ne pozabite, kjer so metulji kartice tako da so igralci dobili največ tekem. Igralec z največ parov metuljev kartic zmaga igro .

Dodaj odgovor