Kaj je Micro jecljanje

? Če ste kupili gaming računalnik , ki podpira več grafičnih kartic , vendar pa nekatere od vaših najljubših 3 – D igre so dejansko teče počasneje , ste verjetnožrtev ” mikro jecljanje . ” Ta problem stavke igralniških sistemov , ki uporabljajo več grafičnih kartic . Na srečo, lahko zmanjša mikro jecljanje s prilagajanjem na način , da je vaša igra teče na vašem računalniku . Pojav

Micro jecljanje se zgodi, ko senaloga za izdelavo video posnetkov razdeli med eno ali več Graphics procesnih enot ( GPU ) , ki uporabljajo shemo imenovano Alternate Frame Rendering , ali AFR . V teoriji naj bi dva ali več GPU hitrejše kot eno , ko gre za ob zagonu iz okvirjev . Problem pride pri usklajevanju izhod med GPU : vsak GPU mora končati okvir , da deluje na samo potem ko je bilprejšnji okvir izpolni druge GPU . Če temu ni tako , se lahkočas med okvirji , ki jih vidite na zaslonu upočasnila , čeprav imaš veliko okvirja procesorske moči pri delu. V bistvu, lahko video benchmarking programske opreme kažejo , da ste dobili , recimo, 60 sličic na sekundo , medtem koigra izgleda kot da teče s hitrostjo 30 sličic na sekundo .
Izgled
< p> Micro jecljanje bo povzročiloigra teče počasi ali v sunkovit način. Motion lahko zdi, da zamrzne za sekundo . Pogosto bo dobe običajno nemoteno gibanje izmenično z obdobji jecljanje . Prizori , ki dajo veliko pritiska na GPU , kot so tiste z listjem ali drugimi naturalističnih teksture , lahko prinese v napadu mikro jecljanje .
Kaj sistemi so prizadeti ?

je bila Micro jecljanje videl v skoraj vseh video sistemi , ki uporabljajo več kot eno GPU nuditi okvirje. Dva izmed bolj priljubljenih sistemov za prizadete so nVidia SLI in ATI Crossfire . Za uporabo te video rešitve , računalnik mora imeti posebno matično ploščo, ki je nastavljen tako, da omogočajo izmenjavo podatkov med več GPU .

Ne vpliva na vse igre, ne pa vsi , ki uporabljajo večkratne video GPU boste videli jecljanje . Single – GPU video sistemi niso prizadeti.
Možne Rešitve

število ovinkih so bili razviti za mikro jecljanje . Ena je, da preprosto konfiguracijo sistema , da uporablja samo eno od grafičnih kartic -rešitev , ki bo zagotovo odpravila mikro jecljanje , ampak bo tudi odpravila koristi uspešnosti ste jih iskali , ko ste kupili sistem. Druga je, da nastavite svojo igro za vožnjo v Split Frame Rendering namesto AFR . Ta popravek odpravlja problem mikro jecljanje , vendar lahko ustvarite vizualne razpok v sredini okvirja .

Tretji pristop je, da nastavite igro zagnati slik na sekundo ( FPS) stopnjo, ki je hitrejši od hitrosti, pri kateri lahko vaš monitor osvežite okvirje. Torej, če je na monitor osveževanja 60Hz , bi si nastavite igro za vožnjo pri 70 ali 80 FPS . Za več kot vožnja monitor na ta način, boste ustvarili razmere, v katerih zatika ni mogoče videti z monitorjem .

Pogosto posodabljanje video gonilnike lahko tudi odpravi mikro jecljanje za nekatere igre . Preverite pri izdelovalcu matično ploščo ali večkratni GPU sistem video kartico , da poskrbite, da imate najnovejše gonilnike .
Future nepremičen

Nekatere novejše grafične kartice zmanjšala , čeprav ne odpraviti, problem jecljanje . Razvijalci iger so tudi bolj zdrava pamet pri ustvarjanju iger za več GPU okoljih . Kot jepovpraševanje po realističnih 3D- iger še naprej raste , bodo visoke hitrosti multi- GPU platforme nedvomno naredil boljše delo, zaradi česar mikro jecljanje redek pojav .

Dodaj odgovor